לפי מה שהוא אישר להעלות כאן אולי יאשר גם את זה.אין לי ואני לא חושב שהמחבר מסכים
את החדשים כדי שיקנו ומה שכבר העלו ממנו העלו
הסכים לשלוח לי בעבר שאפרסם ביביא של הרב יגאל כהן
ואת זה בינתים לא ביקשתי
לפי מה שהוא אישר להעלות כאן אולי יאשר גם את זה.
א''כ מדוע הרב יצחק נתן לו הסכמההרב נקי הדפיס בחוברת זו את כל החידושים שכתב בגליונות 'ותתענג בדשן' (והיה ע"ז דיון רחב בפורום)
אצרף כאן לדוגמא הלכה אחת...
חשוב לתת תזכורת שהרב יצחק יוסף לא מסכים לזה וכן הרב ללוש לא הסכים לזה כמבואר בעלון אור השבת
הצג קובץ מצורף 20569
הועלה כבר.אשמח לדעת האם יש אישור גם לחוברת הנוכחית
ישר כח הרב @בנימין לוריאהעליתי כאן.
כנראה לא רצה ע"פ סברא לחלוק על מרן הבית יוסף אם לא כתבו כן מפורש האחרונים.הרב כתב כך:
הצג קובץ מצורף 20592
לא כ"כ הבנתי למה בהלכה כתב הכשרה בליבון? הרי מיד אחרי ב"הערות" אתה כותב שרוב שימושה בכלי שני. ולמה זה נקרא חומרא, אפילו חומרא לכאורה אין פה. מה זה שונה ממה שהביא לעיל שהולכים לפי רוב התשמיש.
האם אני מפספס פה משהו שבאיסור יש עניין בליבון אפילו שרוב תשמישו אחרת?
אבל לא הבנתי. מה הבעיה לכתוב מה רוב השימוש בסכין אם כך אז כך ואם כך אז כך...כנראה לא רצה ע"פ סברא לחלוק על מרן הבית יוסף אם לא כתבו כן מפורש האחרונים.