בילקו"י פסח ח"א סי' תנ"א סעיף ח' כתב:

אולם בחזו"ע כתב:
אגנות ותבניות שאופים בתוכם חלות צריכים ליבון באש עד שיהיו ניצוצות אש ניתזים מהן. ולכן התבניות של תנורי אפיה חשמליים, יש ללבנם באש כאמור או להחליפם בתבניות חדשות, ואת התנורים עצמם יש לנקותם היטב מבפנים בכל דפנות התנור, ולהסיקם היטב שעה או יותר, וימנע מלהשתמש בהם חמץ קודם ההסקה כ"ד שעות. וסיר-עוגה שאופים בו עוגות חמץ בכל ימות השנה, יש אומרים שאין לו תקנה בהגעלה, אף על פי שטחין בו שמן לבל תשרף העוגה. ומכיון שאי אפשר ללבנו שמא יפקע בחום האש, יש לקנות סיר-עוגה חדש לפסח. ויש חולקים ומתירים אותו בהגעלה, והמיקל יש לו על מה שיסמוך.
ולכאו' צריך לדעת האם די ב-20 דקות או שצריך דווקא שעה או יותר, והאם מרן שליט"א חולק על אביו.
ואמנם, בשיעור השבועי (מוצ"ש ויקרא תשפ"ג) אמר שידליק את התנור שעה שלימה, ועדיין צ"ע על מה שכתב בילקו"י, האם באמת סובר שמעיקר הדין די ב-20 דקות ורק מחמיר שעה או שחולק על אביו בכך או שהשתנה המציאות.

אולם בחזו"ע כתב:
אגנות ותבניות שאופים בתוכם חלות צריכים ליבון באש עד שיהיו ניצוצות אש ניתזים מהן. ולכן התבניות של תנורי אפיה חשמליים, יש ללבנם באש כאמור או להחליפם בתבניות חדשות, ואת התנורים עצמם יש לנקותם היטב מבפנים בכל דפנות התנור, ולהסיקם היטב שעה או יותר, וימנע מלהשתמש בהם חמץ קודם ההסקה כ"ד שעות. וסיר-עוגה שאופים בו עוגות חמץ בכל ימות השנה, יש אומרים שאין לו תקנה בהגעלה, אף על פי שטחין בו שמן לבל תשרף העוגה. ומכיון שאי אפשר ללבנו שמא יפקע בחום האש, יש לקנות סיר-עוגה חדש לפסח. ויש חולקים ומתירים אותו בהגעלה, והמיקל יש לו על מה שיסמוך.
ולכאו' צריך לדעת האם די ב-20 דקות או שצריך דווקא שעה או יותר, והאם מרן שליט"א חולק על אביו.
ואמנם, בשיעור השבועי (מוצ"ש ויקרא תשפ"ג) אמר שידליק את התנור שעה שלימה, ועדיין צ"ע על מה שכתב בילקו"י, האם באמת סובר שמעיקר הדין די ב-20 דקות ורק מחמיר שעה או שחולק על אביו בכך או שהשתנה המציאות.