יש עוד נפקא מינא. עיין אדרת אליהו פרשת משפטים.ממתי הספרדים התחילו להכריז את המולד.
נכון שהכה"ח הזכיר כן. מ"מ זכורני שבילדותי לא הכריזו בבהכ"נ שלנו אע"פ שהיו שם ת"ח ורבנים.
שמעתי פעם, שהאשכנזים נהגו בזה יותר כיון שיש להם נפק"מ לענין ברכת הלבנה. ועח"ל.
היכן?כתב בחזו"ע שמנהגנו לא להזכיר את המולד.
המולד היה שבוע שעבר בליל שבת? כ"כ מרחק מר"ח?
כתבו אותו בפרשת יתרו, מחמת הכרזת שבת מברכין. אבל הוא היה השבוע בליל שבת.המולד היה שבוע שעבר בליל שבת? כ"כ מרחק מר"ח?
שכויח. אמת הדברכתבו אותו בפרשת יתרו, מחמת הכרזת שבת מברכין. אבל הוא היה השבוע בליל שבת.