זה הסיבה האמיתיתשמעתי פעם שהאוזן שלו האחת היתה נשמעת פחות לכן האוזן היתה לכיון הקהל משהו כזה.
חכם יצחק נו באמת... מי היה מדבר בשיעור בלווין שהיה ביזדים בשנים האחרונות? זה לא השיעורים עם המתכונים של שמאי... (מה איתו אגב? מישהו יודע?)זה הסיבה האמיתית
רבינו לא היה שומע באוזנו הימנית כמעט בכלל ולכן תמיד הוא היה מדבר לצד שמאל כדי שאם מישהו יאמר הערה הוא יוכל לשמוע
וזו הסיבה שהניחו את את הכיסא שלו בצד השמאלי של בית הכנסת
זה היה המציאותחכם יצחק נו באמת... מי היה מדבר בשיעור בלווין שהיה ביזדים בשנים האחרונות? זה לא השיעורים עם המתכונים של שמאי... (מה איתו אגב? מישהו יודע?)
לא הבנתי אם הוא לא שמע בצד ימין היה לו להטות עצמו לצד ימין כדי שאוזן שמאל תהיה בכיוון הקהל ויוכל לשומעםזה הסיבה האמיתית
רבינו לא היה שומע באוזנו הימנית כמעט בכלל ולכן תמיד הוא היה מדבר לצד שמאל כדי שאם מישהו יאמר הערה הוא יוכל לשמוע
וזו הסיבה שהניחו את את הכיסא שלו בצד השמאלי של בית הכנסת
אולי כוונתך באוזן השמאלית, כי אוזנו הימנית היתה כלפי הציבור.זה הסיבה האמיתית
רבינו לא היה שומע באוזנו הימנית כמעט בכלל ולכן תמיד הוא היה מדבר לצד שמאל כדי שאם מישהו יאמר הערה הוא יוכל לשמוע
וזו הסיבה שהניחו את את הכיסא שלו בצד השמאלי של בית הכנסת
ביזדים וביחו"ד?!לא הבנתי מלכתחילה את השאלה... הכיסא היה איפה שארון הקודש, והקהל היה מצד שמאל של מרן....
לא. באוזן שמאל הוא היה שומע. תסתכל בכל התמונות מהבית והלשכה ובכל המקומות תראה שתמיד מדברים איתו מצד שמאל.אולי כוונתך באוזן השמאלית, כי אוזנו הימנית היתה כלפי הציבור.
אז הסברך לישיבתו, כשאוזנו "הימנית" כלפי הציבור, אינה נכונה!!!לא. באוזן שמאל הוא היה שומע. תסתכל בכל התמונות מהבית והלשכה ובכל המקומות תראה שתמיד מדברים איתו מצד שמאל.
כשהיה לך הסבר היה נפק"מ, כשהסברך נפל אין נפק"מ?!מה נפקא מינה עכשיו? מאי דהוה הוה.
שמעתי פעם שהאוזן שלו האחת היתה נשמעת פחות לכן האוזן היתה לכיון הקהל משהו כזה.
זה הסיבה האמיתית
רבינו לא היה שומע באוזנו הימנית כמעט בכלל ולכן תמיד הוא היה מדבר לצד שמאל כדי שאם מישהו יאמר הערה הוא יוכל לשמוע
וזו הסיבה שהניחו את את הכיסא שלו בצד השמאלי של בית הכנסת
זה לא השיעורים עם המתכונים של שמאי... (מה איתו אגב? מישהו יודע?)