• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

הראשון לציון ישבות בבית שמש

abc123

Well-known member
מתוך jdn
הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף ישבות "בשבת חנוכה" בעיר בית שמש אצל חבר הכנסת מש"ס, משה אבוטבול, וימסור שיעורי תורה והלכה בהיכל בית מדרשו 'ממזרח שמש'.

הראש"ל יערוך את התפילות ואת השיעורים בהיכל ביהמ"ד הגדול 'ממזרח שמש' ברח' שפת אמת, וגבאי בית המדרש יחד עם עסקני הציבור פועלים בימים אלו לסגור את התוכנית המלאה לקראת מעמדי השבת שילוו גם ברון שיר ושבח בשירת הבקשות.

מעמדי השבת יחלו עם קבלת פנים ביום שישי ברחובה של עיר, כאשר ילדי התשב"ר ילכו עם דגלים של עמודי אור התורה בידיהם בכדי לקבל את פניו של הראש"ל.

תפילת מנחה וקבלת שבת ייערכו בשעה 16:20 ולאחריה דברי תורה ופתיחה מפי מרא דאתרא הרה"ג הרב דוד כהן, רב קהילת ממזרח שמש ובעל "אור ההלכה". לאחריה תפילת ערבית חגיגית עם הפייטן נעים זמירות ישראל ר' מאיר כהן שיעבור לפני התיבה בתפילות השבת ובשירת הבקשות.

בשעה 19:30 שירת הבקשות בהשתתפות הפייטנים המקומיים של בית שמש. דברי ברכה יימסרו על ידי ח"כ משה אבוטבול, יו"ר ומיסד בית המדרש "ממזרח שמש", ובשעה 20:30 יימסר שיעורו של הראשון לציון.

גם את תפילות שחרית ומוסף יתפלל הראש"ל בביהמ"ד 'ממזרח שמש', ובשעה 14:00 בצהריים ימסור שיעור בהלכה ובהגדה, ולאחר מכן תפילת מנחה. בשעה 16:15 אחה"צ ימסור הראש"ל שיחה תורנית בבית הכנסת "נחלת החיים" הישן ברחוב מעשי חייא 1 נחלה ומנוחה.

גבאי בית המדרש 'ממזרח שמש' נערכים לקראת בואם של מאות רבות להשתתף במעמדי השבת, ולכך יוסיפו מקומות רבים בהיכל בית המדרש כמו גם במבואותיו בכדי שקהל הקודש יוכל להשתתף בשבת מרוממת זו בצילו של הראשון לציון.
 

נושאים דומים בפורום

חזור
חלק עליון