בהליכו"ע כתב שיש לבצוע מן התחתונה עפ"ד מרן בסי' רעד, אולם בחזו"ע הראה פנים לנוהגים לבצוע מן העליונה
וכתב, "יש נוהגים לבצוע מן העליונה ויש נוהגין לבצוע מן התחתונה, ונהרא נהרא ופשטיה".
ונראה לענ"ד דעל אף שהראה פנים לנוהגים לבצוע מן העליונה, מ"מ עדיין ס"ל יותר שיש לבצוע מן התחתונה, מב' סיבות:
א. כיון שזו דעת מרן, ב. דרכו של מרן זיע"א בספריו כשמביא ב' דעות, להביאם על דרך ה"יש ויש" (כהשו"ע), כך שמה שפוסק מובא כה"יש בתרא". וכנידו"ד.