• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

זקן חברי מועצת חכמי התורה מרן הגאון הרב משה מאיה שליט"א בשיחת חג לביטאון עולם התורה 'הדרך':

ישיבישער של מרן

Well-known member
חבר צוות

זקן חברי מועצת חכמי התורה מרן הגאון הרב משה מאיה שליט"א בשיחת חג לביטאון עולם התרה 'הדרך':

זקן חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס, הגר״מ מאיה, העניק ראיון חג לבטאון המפלגה - 'הדרך' בו הוא תוקף בחריפות את הנשיא בדימוס אהרון ברק ואת האקטביזם השיפוטי שהוביל

ארי קלמן | חרדים4.4.2023 | 10:46
pltal.png


484e50b6eca6477457ec.jpg


הגאון רבי משה מאיה | צילום: שוקי לרר

ברקע הסערה סביב קידום הרפורמה, זקן חברי המועצת הגר״מ מאיה תוקף את נשיא בית המשפט העליון לשעבר, השופט אהרון ברק, ומכנה אותו ״דיקטטור״, זאת בשל המהפכה המשפטית שביצע בשנת 1992 שהחל לפסול חוקים ושינה את מאזן הכוחות בין הרשות השופטת לרשות המוחקקת.
בשיחה שתתפרסם במגזין החג של ביטאון ש״ס, ׳הדרך׳ צוטט חבר מועצת חכמי התורה ״זה לא מובן, איך שרבים מאחינו בני ישראל רואים את הכל הפוך. הם טוענים שתהיה כביכול דיקטטורה, הרי זה בדיוק הפוך, היום זה דיקטטורה״, לדברי הרב מאיה, כיום "הכנסת לא קובעת כלום, העם לא קובע, רק הבג"ץ קובע״, תוך שהוא תוקף בחריפות את השופט לשעבר אהרון ברק באומרו ״ברק היה הדיקטטור הראשון. אבל אצלם הכל הפוך״.
חבר המועצת הוסיף וקרא כי ״צריך לעשות כפי שעשו בבני ברק כשהם (המפגינים א.ק.) באו לשם, לקבל אותם בחיבוק, באהבה, להראות להם שאנחנו אוהבים אותם, לחבר אותם למסורת מבית אבא, וזה יביא לחיבור בעם״, זאת ברקע הניסונות להגיע להידברות.
בדבריו תקף זקן חברי המועצת את התקשורת, ״יש תקשורת כזו ארסית, כזו שקרנית, פעם תפקידו של עיתונאי היה לדווח את האמת, היום הם מחליטים מה תהיה המציאות, מה שהם מכתיבים, וכשיש כזה דבר, מוכרח להיות שיש מנגד קדושה מאוד חזקה, ואנחנו צריכים לרדוף אחריה, לצאת מתרבות מצרים״, אמר.

בחדרי חרדים
 
הלו!!!
יהודי.

עשה בעיות והכל אבל עדיין הוא יהודי! שעבר את השואה עם כל ההשפעות הנלוות. ובפרט שלא עשה משהו מכוון נקודתי ויישיר כנגד היהדות. ובפרט שעכשיו שצריכים אותו בשביל להילחם בהאג הוא מתגייס ותורם לעם שלו.
 
עשה בעיות והכל אבל עדיין הוא יהודי! שעבר את השואה עם כל ההשפעות הנלוות. ובפרט שלא עשה משהו מכוון נקודתי ויישיר כנגד היהדות. ובפרט שעכשיו שצריכים אותו בשביל להילחם בהאג הוא מתגייס ותורם לעם ש
נראה שכבודו צודק ואני טועה או כלשון הפס' בפרשתינו "הצדיק ואני ועמי הרשעים"
אולי לא נכון לכתוב שר"י וימ"ש על ההוא גברא דמחרף ומגדף אמנם אפשר לכתוב עפ"ל ואדם שפל
 

נושאים דומים בפורום

חזור
חלק עליון