• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

חדשות ועידכונים על מו"ר מרן הראשון לציון שליט"א

זקן חברי בית הדין הגדול על מרן הראש"ל הגר"י יוסף "הממשיך של מרן"

הגאון רבי מיכאל עמוס, זקן חברי בית הדין הגדול אמר הערב בשיעור השבועי ביזדים על מרן הראש"ל רבינו יצחק יוסף שליט"א - "הדור הזה זכה במרן רבינו יצחק יוסף, גם אחרי הסתלקותו של מרן זיע"א העולם לא נשאר ריק ויש לנו את מרן שהוא המנהיג וממשיך הדרך בקדושה ובטהרה"
 
מעמד 'פרס מרן' שנערך בבניני האומה בהשתתפות 3,000 בחורי ישיבות בבימת הכבוד: מרנן ורבנן גדולי ראשי הישיבות בראשות מרן הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף, חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלמה מחפוד, ראש ישיבת מיר הגאון רבי יצחק אזרחי, רבה של בני ברק הגאון רבי מסעוד בן שמעון ועשרות רבות של ראשי ישיבות.

נציגי הציבור המשתתפים במעמד: השרים והח"כים: יואב בן צור, משה אבוטבול, חיים ביטון, יוני משריקי, ארז מלול. ר"ע י-ם משה ליאון, סגן ומ"מ רע י-ם צביקה כהן, סגר"ע חיים כהן, חברי מועצת העיר י-ם: צביקה אסולין, שמואל מרציאנו, אריאל גולן, יוסף חיים מועלם.

IMG_20240414_112955_443.jpg
 
‏הראש"ל-הרב הראשי מרן הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א בכנס 'גומרה של תורה' בהשתתפות אלפי בני הישיבות בבנייני האומה: "אין מזרזין אלה למזורזין ודברי תורה צריכים חיזוק תמיד לכן קל וחומר ובן בנו של קל וחומר שאסור בשום אופן להתהולל ולהסתובב ברחובות ובמקומות בילוי בשעה שעם ישראל בצרה, עמו אנוכי בצרה, צריכים להרגיש את זה כל אחד ואחד באמת בתוך תוכו, ושיהיה שם שמים מתקדם על ידינו".

IMG_20240414_113205_782.jpg
 
עוד מ'זופניק בכיכר': בשורה הראשונה ראינו את חברי הכנסת יוני משריקי וארז מלול מש"ס, בריקוד של שמחת התורה יחד עם חתנא דבי נשיאה הרב ברוך דרעי

הצג קובץ מצורף 19422
אבי רבינא: בנייני האומה על הרגליים: גדולי ראשי ישיבות ו3,000 בחורי ישיבות במברכים בשם ומלכות 'ברוך שחלק מחכמתו ליראיו' על מנהיג ש"ס מרן הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף, במעמד 'פרס הראשון לציון'.

ישי כהן: במשך שנים השתתפתי באירועים של מרן רבינו עובדיה יוסף זצ"ל בבנייני האומה. לראות את ההתלהבות של תלמידי הישיבות לקבל את גדול הדור.
אמש התמונות חזרו, כשראשי הישיבות ואלפי התלמידים נעמדו במשך דקות בשירה לכבודו של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף.
מאז הסתלקות מרן לא זכור לי תיעוד כזה.
יש מנהיג לעולם התורה.​
 
נערך לאחרונה:
זקן חברי בית הדין הגדול הגר"מ עמוס על הראשון לציון הגר"י יוסף בפתח השיעור השבועי בביה"כ היזדים - "גם אחרי הסתלקותו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל העולם לא ריק יש לנו את מרן הראש"ל הגר"י יוסף שהוא ממשיך דרכו"

GLErbxwXQAAK4OX.jpg
 
ישי כהן: במשך שנים השתתפתי באירועים של מרן רבינו עובדיה יוסף זצ"ל בבנייני האומה. לראות את ההתלהבות של תלמידי הישיבות לקבל את גדול הדור.
אמש התמונות חזרו, כשראשי הישיבות ואלפי התלמידים נעמדו במשך דקות בשירה לכבודו של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף.
מאז התסלקות מרן לא זכור לי תיעוד כזה.
יש מנהיג לעולם התורה.
לא, מחילה ישי כהן, אבל מרן הוא גדול הדור לא בגלל ששרים לכבוד מרן אז בגלל זה "יש מנהיג לעולם התורה", זה דבר יפה אבל זה לא קובע שבגלל זה מרן הוא גדול הדור.
מרן רבינו יצחק יוסף שליט"א הוא גדול הדור בגלל ספריו הנפלאים, בגלל שיעוריו הבהירים, ואשרינו שזכינו בדורנו למרן שליט"א!!!
 
ראש ישיבת מיר הגאון רבי יצחק אזרחי במעמד 'גומרה של תורה': "הציבור הספרדי זכה שידידי הגאון רבי יצחק יוסף מנהיג את הציבור הספרדי וראינו הערב את 3000 בחורי הישיבות משתתפים במעמד 'גומרה של תורה' לאחר סיום זמן חורף בעמל תורה".

GK06RZKWQAA8aH0.jpg
 
חזור
חלק עליון