• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

חושבני שלכבוד ימי השובבי"ם שאנו שרויים בתוכם, ולהצלחת המערכה הקשה

לשמור ולעשות

Well-known member
שדם ישראל ממשיך להישפך רח"ל, וכל אחד הוא עולם ומלואו, וכל מילה של תורה שלנו מעמידה ומחייה את עמ"י כפשוטו ממש, ומחובתנו להתחזק, כי גם אם אין מעלינו רמטכ"ל או מפכ"ל שמחייב אותנו, אבל מי לנו גדול מאבינו שבשמים אב הרחמן, ששתל אותנו בביהמ"ד ונתן לנו את התפקיד המורם מכל עם, לקיים את העולם בהבל פינו, והוא צופה ומביט לראות מה אנחנו עושים לרגל המצב שנתן לנו בכבודו ובעצמו.
ויה"ר שכבר תגיע המערכה לסיומה בהצלחה מרובה וגבר ישראל.
נשתדל לעשות "תענית דיבור" בפורום, ולכתוב רק בדברי תורה, קושיות, תירוצים וכו', בהלכה, אגדה, גמ', פרשת שבוע, מוסר. אבל רק ד"ת, בלי שום שיחת חולין.
וכל אחד יפתח נושאים בד"ת ובליבון ההלכה יותר ויותר מהרגיל, כיד ה' הטובה עליו, כדי להקל על יושבי ביהמ"ד לעסוק בזה ולא להיגרר לשיחות חולין.
וגם יהיה בזה קידוש ה' לקרובים ולרחוקים.
ויהי נועם ה' עלינו.
ורק מיעוט שיחה הנצרך, כמו עזרת הדדית היכן נמצא השבת מרן שליט"א וכו'... עם תשובות ענייניות, מותר.
לפחות עד סיום השובבי"ם ת"ת, או עד סיום המערכה בחסד וברחמים גדולים, המוקדם מביניהם...
מה דעת חכמי ורבני הפורום שליט"א
 
בס' ראשית חכמה להגאון הקדוש רבי אליהו די וידאש, (שער הקדושה פי"א) כותב, כמו שברית המעור המז"ל יקרא רע. כן בברית הלשון המוציא מילה לבטלה כמוז"ל. ע"ש.
 
חזור
חלק עליון