• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

טקטיקה אדירה מול החמאס ימ"ש!

פרי חדש

Well-known member
בימים אלו שכל מהלך על שתיים גנרל יקרא וגם אם לא יקרא יבוא הוא לבד. מאזין אני בקשב לתוכניות הכיבוש הצהליות לרצועה האלופים בציטוט: בשונה מ-2014 (צוק איתן) במלחמה הזו מציב הדרג המדיני יעדים וצה"ל בהשגת היעד "מרכז מאמץ" וחותר דבר ראשון לכיבוש מרכזי הכובד של חמאס. בשלב הזה הכוחות בתנועה מתמדת וחותרים לכיבוש הרצועה. לא מתעכבים על כל פיר ומנהרה בכדי שהכוחות לא יהיו סטטיים וחשופים לפגיעה. כיבוש הרצועה הוא היעד האסטרטגי לאחריו יבוא השלב הטקטי של "העמקת ההישגים" וניקוי הרצועה. בלא הכיבוש כשלב ראשון עתידים אנו להתבוסס ברצועה ולבזבז את האנרגיות על שרידות ולא על ניצחון המערכה.
לימוד סוגיא ויותר מזה הגשמת הפוטנציאל העצמי כמוהו כמלחמה. בה צריך יעד אסטרטגי והוא ההספק, אחריו מגיע השלב הטקטי של העמקת ההישגים והשליטה גם בפרטים ללמדך שאם תתעכב בפרטים (בשלב הראשון) עתיד אתה לבזבז את האנרגיות על השרידות ולא על הניצחון.
סוף.
ובארמית: למיגרס והדר למיסבר.
 
חזור
חלק עליון