באגרו''מ יו''ד ח''ג ועוד העירו שיחיד שאומר יג' מידות הלא לא יכול לקרוא חצי פסוק דכל פסוק דלא פסקיה משה לא פסקינן וא''כ צריך להתחיל מויעבור עד ועל שלשים ועל רבעים כי אם יגמור וינקה הלא הפסיק באמצע פסוק
וכן צריך להזהר בויהי רצון שאחר קריאת התהילים שיש שם יג מידות ויחיד הקורא לבד יזהר לקרוא כקורא בתורה וגם יזהר לגמור הפסוק וכנ''ל.
ופלא שהמשנ''ב לא הזכיר מענין גמירת הפסוק
ובתשו' רב פעלים כתב ליישב שכיון אתנחתא לכן לגבי זה זה נחשב שנגמר הפסוק ואע''פ שהאתנחתא נמצאת בוחטאה וכאשר אומר ונקה נמצא כאילו התחיל פסוק חדש והפסיק באמצע אומר הרב פעלים כיון שהתחיל רק מילה אחת אי''ז נחשב התחלה עיין חת'ס אוח סימן י' ובכל אופן צריך להזהר בתחילת הפסוק להתחיל מויעבור
וצ''ע למעשה האם אפשר לנהוג כן לכתחילה
וכן צריך להזהר בויהי רצון שאחר קריאת התהילים שיש שם יג מידות ויחיד הקורא לבד יזהר לקרוא כקורא בתורה וגם יזהר לגמור הפסוק וכנ''ל.
ופלא שהמשנ''ב לא הזכיר מענין גמירת הפסוק
ובתשו' רב פעלים כתב ליישב שכיון אתנחתא לכן לגבי זה זה נחשב שנגמר הפסוק ואע''פ שהאתנחתא נמצאת בוחטאה וכאשר אומר ונקה נמצא כאילו התחיל פסוק חדש והפסיק באמצע אומר הרב פעלים כיון שהתחיל רק מילה אחת אי''ז נחשב התחלה עיין חת'ס אוח סימן י' ובכל אופן צריך להזהר בתחילת הפסוק להתחיל מויעבור
וצ''ע למעשה האם אפשר לנהוג כן לכתחילה