לא הבנתי למה זה לא דומה להלכה שהביא מרן זצוק"ל ששיעור המתקיים אחרי תפילת ערבית אין לבטלו אם לא כולם יחזרו אליו!!!האם כפסק מרן שליט"א שימשיכו ללמוד והאישה תדליק/תחכה
או שיוצאים באמצע הסדר להדליק?
וכן כפסק מרן זצוק''ל בחזון עובדיה עמ' עה -עוהאם כפסק מרן שליט"א שימשיכו ללמוד והאישה תדליק/תחכה
או שיוצאים באמצע הסדר להדליק?
עיין כאן וכאןלא הבנתי למה זה לא דומה להלכה שהביא מרן זצוק"ל ששיעור המתקיים אחרי תפילת ערבית אין לבטלו אם לא כולם יחזרו אליו!!!
אותו דבר גבי אברכים שמבטלים את השעות לימוד של הצהריים אין לבטלם בשביל להדליק מוקדם.
(אא"כ הדבר ברור שישלימו בלילה וכדו' - מה שבדרך כלל אינו)
חזקו ואמצו. שה' יאיר ענינו בתורתויישר כח.
חזק וברוך על הדברים הנפלאים.
אלו דברים פשוטים. מי שלומד טוב את דברי מרן בחזו"ע בהלכה של שיעור לבעלי בתים ובהלכה אחריה לאברכים. מבין טוב מאוד שמה שמרן שליט"א אומר מדוייק היטב כדברי אביו.לא הבנתי למה זה לא דומה להלכה שהביא מרן זצוק"ל ששיעור המתקיים אחרי תפילת ערבית אין לבטלו אם לא כולם יחזרו אליו!!!
אותו דבר גבי אברכים שמבטלים את השעות לימוד של הצהריים אין לבטלם בשביל להדליק מוקדם.
(אא"כ הדבר ברור שישלימו בלילה וכדו' - מה שבדרך כלל אינו)