האם יכולים לברך שהחיינו על פרי חדש בעשירי באב,
מצד אחד פסק מרן שבמוצאי ט"ב יכולים לכבס ולספר מיד.
ומאידך גיסא שנוהגים שלא לאכול בשר משום שרובו של היכל נשרף עד השקיעה של יום עשירי
ולפ"ז איך שייך לומר שהחיינו ביום הזה.
ולעניין ברכת שהחיינו כתב מרן טוב ליזהר שלא לומר שהחיינו בימי בין המצרים. האם י' באב ג"כ נחשב כבין המצרים
האם יש מהאחרונים שהתייחסו למנהג או דין זה.
בברכה
מצד אחד פסק מרן שבמוצאי ט"ב יכולים לכבס ולספר מיד.
ומאידך גיסא שנוהגים שלא לאכול בשר משום שרובו של היכל נשרף עד השקיעה של יום עשירי
ולפ"ז איך שייך לומר שהחיינו ביום הזה.
ולעניין ברכת שהחיינו כתב מרן טוב ליזהר שלא לומר שהחיינו בימי בין המצרים. האם י' באב ג"כ נחשב כבין המצרים
האם יש מהאחרונים שהתייחסו למנהג או דין זה.
בברכה