עדיף היה לך להביא מלשונות הפוסקים הגדולים שלנו. שכן כתב הריב"ש בתשובה (סי' תטו), שראוי לאמת שתהיה אהובה יותר. וכתב בשו"ת מהר"ם אלאשקר (סי' כג), תיתי לי דלעולם לא מצערנא לרבנן, דחביב עלי כנפשאי, אבל מה אעשה והאמת אהובה יותר. ובשו"ת מהרשד"ם (אה"ע סי' מא) כתב, יקוב הדין את ההר, כי עם היות הוא אהובנו, האמת אהובה יותר. וכ"כ החיד"א (מחזי"ב סי' כה אות ב) על ר' מרדכי כרמי, ובשגם שהוא אהובנו האמת אהובה יותר אצלנו. ועוד ועוד.
הן אמת שכבר הוזכר בהקדמת הרז"ה בעל המאור שהחכם המורה [ר' יונה] אבן ג'נאח הזכיר את דברי הפילוסוף: ריב לאמת עם אפלטון, ושניהם אהובנו, אך האמת אהוב יותר. והובא גם בשו"ת חוות יאיר (סי' ט) ועע"ש שהאריך בענין זה. אבל לא כדאי להזכיר בסתם שלא בשם הגדולים אשר מפיהם אנו חיים.