למה אין דיני ברכת הניסים בחזון עובדיה?

אשמח להבין למה מרן זצ"ל דילג על הלכות ברכת הניסים (סי' ריח) בחזון עובדיה ברכות,
אף שיש כמה נידונים ששייכים לדינא בזה"ז, כגון אם אפשר לברך על ים סוף כשרואהו כולו במטוס וכדו' או אפי' חלק ממנו שנחלקו בזה האחרונים אם צריך לראות בדווקא את מקום הנס ממש וכו' וכן בנהר הירדן כנ"ל ועוד..
ולא עוד אלא שדיבר על דין ברכת הניסים שנעשו לו, (שהובאו בסימן זה ששייך לברכות הניסים) ביחד עם ברכות ההודאה שדיבר עליהם השו"ע בסי' ריט
וכן נמשך אחריו בנו הראש"ל שליט"א בילקוט יוסף (עדיין לא יצא חדש על סי' זה ומעניין מה יהיה שם..)
 
חזור
חלק עליון