• לחכמי ורבני הפורום הע"י,

    בימים האחרונים יצאנו לפסק זמן קצר, כדי לעשות בדק בית וחשבון נפש כיצד הפורום יוכל להגיע לנקיות גדולה יותר בעניין כבוד חכמים, בעקבות תקלה שקרתה, חרף הצעדים וההגבלות שננקטו בעבר.

    כעת בסיעתא דשמיא, לאחר היוועצות עם דעת תורה, הגענו למתווה שבע"ה יהיה לתועלת לכולנו, להיות בפורום נקי יותר, בו יוכלו הרבנים הגאונים שליט"א מכלל המגזרים לדון בדברי תורה, כדרכה של תורה, ללא חשש של היכשלות חלילה בכבוד חכמים.

    הנהלים הוחמרו, וננקטו גם פעולות טכניות לשם כך. ואנו שמחים לבשר על פתיחת הפורום בחזרה במתכונתו החדשה. תיתכן אולי אי נוחות קטנה, אבל הרווח הוא של כולנו: פורום נקי וזך! כאן המקום לבקש מהציבור לשים יותר לב על כפתור הדיווח שבכל הודעה, ולדווח על תוכן שלדעתם אינו מתאים, ובפרט בתוכן ישן (שאולי חרף ההגבלות הישנות נשאר בטעות).

    אנו תקווה שבע"ה נזכה להיות מחכמי ארץ ישראל שנוחים זה לזה בהלכה, ולהגדיל תורה ולהאדירה בדרך התורה אשר דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום.

    ונסיים בתודה לכל הפונים בתקופה הזו, ושלחו את חיזוקיהם. תודה על האיכפתיות והשותפות, בע"ה יחד נמשיך להגדיל את בית המדרש הדיגיטלי הנוכחי, אשר מביא ברכה לרבבות אלפי ישראל.

    חזקו ואמצו!

השב להודעה

אכן כאילו אין כבר את הפסוק "מי האיש הירא ורך הלבב" שדרשו חז"ל ששח בין תפילה לתפילה וכו', אז אולי אפשר לקשר את זה ל"לא תעמוד על דם רעך" ולהרוג נשמות בצבא, כבודו הרי יודע מה הולך בפנים, כבר הודת ברבים מהן דעותיך-


כבודו אינו קלאסי, אבל דתי לאומי אכן ואכן!

וזה שכבודו הביא ראיה מעוד כותב טור- זה לא רק לא ראיה, אלא שגם מעלה שאלה כלפי כבודו שאולי מצא דרך לבא בשתי שמות לחיזוק דברי עצמו ולטעון ש"עוד מישהו כבר אמר כדברי", ולפי זה- לאיזה מרן כבודו נאמן? את האמת!!!!

ולהסרת ספק- לי אין כאן עוד שם!!


ומה שכתב כבודו-


זה לא שהמהרח"ו מאשר את דברי כבודו, אלא שכבר כתבתי שישנו


ואת זה למד כדרכו מהמהרח"ו ז"ל ואפ' שדבריו מקובלים על כלל הציבור בדרך כלל, אבל כאן בעניין זה הן מקובלים גדולים אחרים והן רבנים פשטנים כלל לא למדו את זה כך בגלל ועם כל זאת- גדולי ישראל החרדים כולם בעניין זה עצמו חלקו עליו וזו כוונתי בהמשך דברי:


ובגלל שכל ככך קשה לשנות ראש, אני מניח שלא כל אחד ואפ' אחד צדיק גדול, הוא כבר כזה "קדוש עליון" לשנות את כל מחשבותיו ועוד ברבים בגלל מילה של בן אדם ולכן לא הבין כבודו דברי הפשוטים במה שאמרתי שכבודו מביא פסוק כללי כנגד פסוק מפורש


ומדוע ניכר שכבודו לא הבין שלכך התכוונתי:


כאילו אכן אין כבר את הפסוק "מי האיש הירא ורך הלבב" שדרשו חז"ל ששח בין תפילה לתפילה וכו', אז מסיבה זאת שהנני רואה כי לא שייך כמעט שכבודו ישנה דעותיו אפ' כשכבודו יראה מול העיניים אחרת וכמו כל בן אדם מן השורה שכאשר בנה וחצב בראשו דרך משך כל חייו- לא יוכל כבודו לשנות אותו וק"ו בפומבי- לכן כתבתי מה שכתבתי ואכן מתברר ממה שכבודו מתקשה להתעמק למה כוונתי בדברי שגם אין לי מה להמשיך משום שכבודו לא יתעמק שוב בדברי כלל ו"אדם קרוב אצל עצמו" ולא לחברו כדי שיבין כבודו כוונתי אפ' בקצת התבוננות.


ואשיבנו ברכה כברכתו- שבת שלום מבורך לכבודו ולכל עם ישראל.


חזור
חלק עליון