רַבִּי אֱלִיעֶזֲר אוֹמֵר: מִנַּיִן שֶׁכָּל מַכָּה וּמַכָּה שֶׁהֵבִיא הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא עַל הַמִּצְרִים בְּמִצְרַיִם הָיְתָה שֶׁל אַרְבַּע מַכּוֹת?
רַבִּי עֲקִיבָא אוֹמֵר: מִנַּיִן שֶׁכָּל מַכָּה וּמַכָּה שֶהֵבִיא הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא עַל הַמִּצְרִים בְּמִצְרַיִם הָיְתָה שֶׁל חָמֵשׁ מַכּוֹת?
בדרך שיחה הובא בשם הגרח"ק זצ"ל שהכוונה שלכל מכה היו כמה תוצאות,
לדוגמא במכת דם שתה מצרי דם, וזה גרם לו לכמה מחלות,
וכן שמעתי בשם הגר"ח גריינימן זצ"ל.
בספר מדרש בחדוש [הובא בחלקו בעלים תרופה] מונה את כל הנזקים שבכל מכה.
רַבִּי עֲקִיבָא אוֹמֵר: מִנַּיִן שֶׁכָּל מַכָּה וּמַכָּה שֶהֵבִיא הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא עַל הַמִּצְרִים בְּמִצְרַיִם הָיְתָה שֶׁל חָמֵשׁ מַכּוֹת?
בדרך שיחה הובא בשם הגרח"ק זצ"ל שהכוונה שלכל מכה היו כמה תוצאות,
לדוגמא במכת דם שתה מצרי דם, וזה גרם לו לכמה מחלות,
וכן שמעתי בשם הגר"ח גריינימן זצ"ל.
בספר מדרש בחדוש [הובא בחלקו בעלים תרופה] מונה את כל הנזקים שבכל מכה.