ומבואר ברש''י שאין פתחיהן מכוונין כדי שלא יציץ לחבירו
והיה קשה לי הלא גם הגויים רוצים פרטיות וכי הם עושים פתחים מכוונים
וחשבתי עפ''י דקדוק לשון רש''י שעשו פתחים שאינם מכוונים כדי שלא יציץ דהיינו שהאדם עשה פתח לא חשב שחברי לא יציץ לי אלא בשביל שאני לא יציץ לחברי זה קדושה וטהרה
והיה קשה לי הלא גם הגויים רוצים פרטיות וכי הם עושים פתחים מכוונים
וחשבתי עפ''י דקדוק לשון רש''י שעשו פתחים שאינם מכוונים כדי שלא יציץ דהיינו שהאדם עשה פתח לא חשב שחברי לא יציץ לי אלא בשביל שאני לא יציץ לחברי זה קדושה וטהרה