• ניתן לשלוח יישובים בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, שיודפסו בע"ה בקובץ בית יוסף מהדורת תשפ"ה למייל: office@moreshet-maran.com בקובץ וורד, עד לחג השבועות תשפ"ד, אין התחייבות לפרסום, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום.

מחאה נמרצת על כבוד מרן זיע"א ומרן שליט"א!

סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
עפרא לפומיה לאותו בחור חצוף
אותו בחור מחוצף גם אם יש לו בקיאות גדולה ולא יודע דרכי העיון כדרך רבותינו הספרדים זצ"ל ושמסכים לעצמו בשביל להתפרסם ולהתגדל לבזות תלמידי חכמים (כדאיתא בתענית דף ז) ובראשם את גדול הדורות מרן זצוקללה"ה זיע"א ואת בנו ממשיך דרכו רבינו הגר"י יוסף שליט"א כנראה שאותה בור ועם הארץ חצוף מחוצף יש לו רק מוח של זיכרון כמו שמסופר על הבחור מישיבת "פורת יוסף" שהתבטא עליו הגרב"צ א"ש זצ"ל ועוד חכמים שהוא "הרב עובדיה הבא" ולבסוף מצאו אותו אוכל תפוח ביום כיפור וכותב שיר ח"ו ואחר כך החרימו מו"ר הגר"ע עטייה זצ"ל וכנראה שאותו בחור הוא כעיין זה אני זוכר שאמרו עליו שהוא מתאים להחליף רח"ל את נשיא העדה אביר האבירים רב רבנן רבינו מרן גדול הדורות זצ"ל רח"ל ואותו חצוף ככול הנראה רק רצה להתפרסם כמו ר' א. י. הי"ו שהקדיח תבשילו ברבים (כדברי מרן בשעתו) שמי היה מכיר אותו לפני כן אלא עכשיו כאן בפורום לא היה מכירים את החצוף הנ"ל ועכשיו שאמר דברי בלע וחוצפה פתאום מכירים אותו, ואם כך התחיל והגיע גם לזילזול בכבודו של רבינו הגר"א מוילנא זצ"ל עוד יתחיל לצאת כנגד משה רעיא מהימנא, וכל גדולי הדורות ע"ה רח"ל
על כן לפני שהחצוף הנ"ל יגיע לרמה כזאת יש להעתיר בתפילה לרפואות הנפש ל אברהם ישראל בן (מי שיודע שיעדכן) חוה בתוך שאר חולי ישראל אמן
רבינו נסחפת.
 
קשה לי להאמין שהרב ישראל שניאור אמר כאלו דברים, אני קצת מכיר אותו, אולי זה בינה מלאכותית שעם השכלולים של היום זה נראה כאמיתי.
בכל אופן לדעתי אין לתת כאן במה לסרטונים כגון אלו, סרטונים שיש בהם ביזוי כבוד התורה של מרן זיע"א, ויבדלחט"א מרן שליט"א, אין כאן מקומם. ולכן נבקש מ @אושרי רביב או @מורשת מרן או @בנימין לוריא שימחקו את הסרטונים.
 
קשה לי להאמין שהרב ישראל שניאור אמר כאלו דברים, אולי זה בינה מלאכותית...?
בכל אופן לדעתי אין לתת כאן במה לסרטונים כגון אלו, סרטונים שיש בהם ביזוי כבוד התורה של מרן זיע"א, ויבדלחט"א מרן שליט"א, אין כאן מקומם. ולכן נבקש מ @אושרי רביב או @מורשת מרן או @בנימין לוריא שימחקו את הסרטונים.
מה למחוק?! אתה רוצה שדברים כאלו לא יכירו בהם?!!!!!!!
לא לא! שידעו שיש כאלו שצריך להוקיע אותם!
 
בדיבורים הללו אין ...
אכן זה דברים מוזרים מאוד, לכן קשה להאמין שכך באמת הוא אמר. ולכן אני אומר שלא כדאי ישר פסול, אלא יש להטיל לכל הפחות ספק בדבר אם הוא באמת אמר את הדברים, או שציטטו רק חלקי דברים, או שזה בכלל בינה מלאכותית.
כך ראוי לענ"ד לכל יר"ש לעשות, לא ישר לפסול אלא לבדוק היטב, בפרט בדברים כאלו שיש בהם ביזוי כבוד התורה של מרן, וכן שהדברים נאמרים ע"י ת"ח גדול שקשה להאמין שהוא אמר אותם.
 
נערך לאחרונה:
אני ל מבין מה כותבים על כבודו של מרן זיע"א ומרן שליט"א,
כשיש כאן ביזוי של רבותינו הראשונים???!!!
(אם היה כדבר הזה).
כרגיל יהיה אחד שישים לב לנקודות הקטנות ויתחיל לתמוה במקום למחות גם כן
וודאי שאנו מוחים על כבוד הראשונים אלא שגם בדורות האחרונים הוא לא הסתפק לומר שהוא כמוהם אלא שהוא יותר מהם
ואם בהם הוא מזלזל על אחת כמה וכמה שהוא מזלזל בראשונים
 
מי שעמוד מאחורי ערוץ היוטיוב הנ"ל, שמפרסם דברים כנגד הרב שניאור, הם אנשים מחצר של אישיות מפוקפקת...
אני לא אכתוב את השם כדי שלא ימחקו לי פה עורכי הפורום
אף על גב שגם מרן הראש"ל מוקיע את אותו אישיות
והדברים ידועים
ועכ"ז הפורום נראה פה לעיתים כפורום מורשת האישיות המסויימת
 
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
חזור
חלק עליון