• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

מחאה נמרצת על כבוד מרן זיע"א ומרן שליט"א!

סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
כתוב בלי וא"ו.
עשיתי כעת חיפוש בלי ואו, והמקום היחיד שמצאתי שכתוב יוסף בלי וא"ו הוא:
בראשית פרק ל כד) וַתִּקְרָא אֶת שְׁמוֹ יוֹסֵף לֵאמֹר יֹסֵף יְקֹוָק לִי בֵּן אַחֵר:
אבל בכל מקרה לא נראה לי שזה יעזור.
 
בן אדם שיודע תורה לא משמיץ ככה את כל גדולי התורה, הוא נראה יותר נוכל מאשר גאון, אגב בסרטון, שניאור עצמו הוא זה שאומר כמה פעמים כתוב יוסף בתנ"ך, עקבתי אחריו קצת ובכל הסרטונים שראיתי אין מישהו ששואל אותו שאלות, מה שראיתי זה שהוא זה שאומר את מה שכנראה הכין מראש בתוכנות של זמננו...
ויש גם הקלטות, שמעתי יותר משלושים הקלטות ותמיד השואל זה היה העוזר (השותף) שלו בשם דוד בן חיים, וזה נראה שהם ממש מביימים את מה שתיכננו מראש מאוצר החכמה. ושמעתי מכמה אברכים פה בבני ברק שהרבה שאלו אותו ולא השיב להם ולכן הוא מסתגר בבית ולא נותן שיבואו לשאול אותו.

אז הלכתי ושאלתי את מרן הראשון לציון שליט"א מה הוא אומר על שניאור הזה והוא אמר לי לי בזה הלשון: הוא משובש! אני מכיר אותו - הוא משובש!

צריך גם לדעת: זכורני שלמדתי לפני כמה שנים באחד השו"ת - כמדומני בשם הירושלמי שאחד שמבזה את גדולי הדור דינו חמור ביותר ממין ואפיקורוס!!!
(ועוד בטירוף כזה משמיץ את הגאון מוילנא והרשב"א כאילו לא ידעו ספר אחד ומרן זצ"ל מכנע את ספריו "חזון נעליים" עפרא לפומיה, ועל ספרי מרן הראשל"צ שליט"א אומר זוועה זוועה זוועה אלפי טעויות מחרידות ונוראות - בקיצור הוא נראה יותר נוכל מאשר אחד שיודע תורה )
צריך לקרוא תהילים לעילוי נשמת הקדושים האלה שכל כך סללו לנו את הדרך ומסרו את החיים שלהם בתורה ופתאום בה השוטה הזה ומבזה אותם כאילו הם חביריו, מי שלא מוחה ומוקיע אותו חבר לאיש משחית
 
נערך לאחרונה:
עשיתי כעת חיפוש בלי ואו, והמקום היחיד שמצאתי שכתוב יוסף בלי וא"ו הוא:
בראשית פרק ל כד) וַתִּקְרָא אֶת שְׁמוֹ יוֹסֵף לֵאמֹר יֹסֵף יְקֹוָק לִי בֵּן אַחֵר:
אבל בכל מקרה לא נראה לי שזה יעזור.
ודברים א' י"א? אמנם שם זה לא יוסף הצדיק.
 
האמת שהעזות שלו ככה להשמיץ את הגאון מווילנא מחרידה אותי!!! להגיד על הגר"א שלא ידע ספר אחד? ושהרשב"א לא ידע אפילו מאה ספרים?

בכללי הפסיקה הרשב"א נחשב כמו 30 ראשונים, וראיתי שאומרים שהוא נחשב כרוב ראשונים

כמובן לא צריך להגיד, אבל קצת פורפורציות, תראו מה רושם מרן החזו"א זצ"ל דברים מבהילים על גאון העולם רבינו הגר"א:
”אנו מתייחסים להגר"א בשורה של משה רבנו, עזרא, רבנו הקדוש, רב אשי והרמב"ם. הגר"א שנתגלה תורה על ידו כקדוש מעותד לכך שהאיר במה שלא הואר עד שבא ונטל חלקו, והוא נחשב אחד מהראשונים, מדרגתו ברוח הקודש, ביגיעתו ובבקיאותו בעיון העמוק בכל התורה המצויה עתה בידינו, אי אפשר כלל לצייר את אפשרותם, (קובץ אגרות חזון איש חלק א', סימן ל"ב.)

וכן כתב הכתב והקבלה במכתבו בראש ספר עליות אליהו "הגאון הנורא כאחד מן הראשונים מרן אליהו מווילנא". ובשו"ת מהריא"ז ענזיל סימן ל"ז (תלמיד הקצות החושן ואב בית דין סטריי שבגליציה) מנה שורת פוסקים קדמונים וציין "ומהר"א מווילנא אשר כחו כאחד הראשונים". הרב אברהם דנציג כתב בהקדמתו לספר זכרו תורת משה ”אנו זכינו לראות בעינינו אדוננו מרנא ורבנא גאון ישראל וקדושו, רבי אליהו חסיד, הוא היה עיר וקדיש כאחד מן הראשונים, וכל מדות שמנו חכמים בתלמיד חכם נראה ונגלה לכל שהיו בו, בין בתורה בין ביראה, בין בהנהגותיו, בקיאותו...”
 
נערך לאחרונה:
כמובן לא צריך להגיד, אבל קצת פורפורציות, תראו מה רושם מרן החזו"א זצ"ל דברים מבהילים על גאון העולם רבינו הגר"א:
”אנו מתייחסים להגר"א בשורה של משה רבנו, עזרא, רבנו הקדוש, רב אשי והרמב"ם. הגר"א שנתגלה תורה על ידו כקדוש מעותד לכך שהאיר במה שלא הואר עד שבא ונטל חלקו, והוא נחשב אחד מהראשונים, מדרגתו ברוח הקודש, ביגיעתו ובבקיאותו בעיון העמוק בכל התורה המצויה עתה בידינו, אי אפשר כלל לצייר את אפשרותם, (קובץ אגרות חזון איש חלק א', סימן ל"ב.)
אף שאינו מענין האשכול, עי' במה שהעיר מרן זיע"א ע"ד החזו"א אלו, במבוא ליחו"ד ח"ז.
 
או שהוא גאון כ"כ ששופך כ"כ מהזיכרון, או שהוא ידע שהנ"ל מגיע ועשה חיפוש באוצה"ח של שם משפחתו ושפך עליו את התוצאות.
סתם לא מובן מה הקטע של "השפיכה" הזו? ולמה הוא מדגיש שחלק מהדברים ראה לפני הרבה שנים?
ויש לדון האם להחזיק לאדם את היד כ"כ הרבה זמן אין בזה משום צער בע"ח...
 
הבטחה שיצא גדול הדור
העירוני עוד,
בדקה 33 שואלים אתו כמה פעמים מוזכר דוד בתנ"ך

והוא משיב שדוד בתנ"ך מוזכר 1023. בר אילן אומר שיש 600.

דוד עם יוד (דויד) מוזכר 276 לדבריו. חיפוש מהיר בבר אילן מעלה שיש 251.

החיפוש דלעיל על דוד הוא חיפוש בבר אילן בהגדרה המדוייקת

עם אותיות שימוש (לדוד וכדו') זה 805.

דויד 286.

מקווה ששמעתי אותו נכון כי זה לא ברור כ"כ - תשמע ותכתוב לי
 
העירוני עוד,
בדקה 33 שואלים אתו כמה פעמים מוזכר דוד בתנ"ך

והוא משיב שדוד בתנ"ך מוזכר 1023. בר אילן אומר שיש 600.

דוד עם יוד (דויד) מוזכר 276 לדבריו. חיפוש מהיר בבר אילן מעלה שיש 251.

החיפוש דלעיל על דוד הוא חיפוש בבר אילן בהגדרה המדוייקת

עם אותיות שימוש (לדוד וכדו') זה 805.

דויד 286.

מקווה ששמעתי אותו נכון כי זה לא ברור כ"כ - תשמע ותכתוב לי
תחפש גם בן ישי
 
על גאונותו ושליטתו במרחבי התורה אין חולק, והעידו לי על כך חבריו שלמדו עמו בברכפלד
והדבר נובע מכח זכרונו המיוחד הנקרא זכרון צילומי
ולגבי הדברים האמורים לעיל, שאמנם לא ראיתי כי הסרטון לא נפתח, אך מן הציטוטים שהביאו כאן בשמו, על הרשב"א והגר"א ורבינו הגדול הגרע"י,
אם הם ציטוטים נכונים, הדבר חמור מאוד וראוי לכל גינוי והוקעה
אך מידיעה ברורה היום אפשר לערוך סרטונים כפי בקשתך, וכל אחד יכול להשים בפה של כל אחד כל דבר נגד כל אחד, וממילא בודאי יש לו את חזקת הכשרות עד שיתברר אחרת, כגון ע"י שני עדים מהימנים ששמעו מפיו, שבזה די כדי להוקיעו ולהבדילו מכלל ישראל
אך אנא, בחטא הלשון רבים ועצומים נפלו ונוקשו, ואפילו במחלוקת רבנן הקדמונים היעב"ץ ורבי יהונתן אייבשיץ נכוו התלמידים הסובבים ברותחין
ולכן עד שלא יתברר בפירוש הדברים חושבני שלא כדי להתבטא נגדו
יהודי שלא מכירו ומעולם לא ראהו ולא קרא בספריו
 
על גאונותו ושליטתו במרחבי התורה אין חולק, והעידו לי על כך חבריו שלמדו עמו בברכפלד
והדבר נובע מכח זכרונו המיוחד הנקרא זכרון צילומי
ולגבי הדברים האמורים לעיל, שאמנם לא ראיתי כי הסרטון לא נפתח, אך מן הציטוטים שהביאו כאן בשמו, על הרשב"א והגר"א ורבינו הגדול הגרע"י,
אם הם ציטוטים נכונים, הדבר חמור מאוד וראוי לכל גינוי והוקעה
אך מידיעה ברורה היום אפשר לערוך סרטונים כפי בקשתך, וכל אחד יכול להשים בפה של כל אחד כל דבר נגד כל אחד, וממילא בודאי יש לו את חזקת הכשרות עד שיתברר אחרת, כגון ע"י שני עדים מהימנים ששמעו מפיו, שבזה די כדי להוקיעו ולהבדילו מכלל ישראל
אך אנא, בחטא הלשון רבים ועצומים נפלו ונוקשו, ואפילו במחלוקת רבנן הקדמונים היעב"ץ ורבי יהונתן אייבשיץ נכוו התלמידים הסובבים ברותחין
ולכן עד שלא יתברר בפירוש הדברים חושבני שלא כדי להתבטא נגדו
יהודי שלא מכירו ומעולם לא ראהו ולא קרא בספריו

תבוא לכולל חזון איש, תראה מה זה גאונים.
כנראה אתה לא יודע אבל הרבה פה בבני ברק מספרים אחרת.
יש עשרות אברכים ששאלו אותו שאלות - ואפילו פעם אחת הוא לא השיב על המקום! (מה שידוע לי)
גם סיפר לי אברך בכולל, שהרב בצלאל דיבלצקי שגם מכיר את שניאור הרבה שנים סיפר לו: שלפני הרבה שנים לפני ששניאור הסתגר (היום הוא לא יוצא מהבית ואי אפשר לשאול אותו שאלות בפתאומיות) שניאור ישב באיזה בית מדרש עם המחשב ולמד והעתיק מקורות מאוצר החכמה ואז הרב בצלאל דיבלצקי ניגש אליו ושאל אותו שאלה, ושניאור נבהל ואז השיב לו: "כעת אין לי נקיות ידיים אסור לי להתעסק בדברים תורה" 🤣🤣🤣
אז הרב דיבלצקי לא רצה לבייש אותו אבל כולם צחקו מאחורה על התירוץ המגוחך הזה כי הוא שאל את שניאור תוך כדי שהוא למד מאוצר החכמה, וגם אחרי השאלה שניאור המשיך ללמוד מאוצר החכמה.
אני לא יודע אם לחשוב שהוא מגלומן או נוכל
אבל הרעיון הוא שבהסרטה פה למעלה רואים את הפנים שלו איך הוא אומר שהוא יודע מאתיים אלף ספרים בעל פה אבל כשאברכים באו ושאלו אותו הוא לא ענה - ולכן כנראה הוא מסתגר כל הזמן ואין אפשרות לבדוק אותו.
אם הוא יודע מאתיים אלף ספרים והרי רואים בתיעוד שהוא מתפאר בעצמו שהוא יודע אז למה שלא יראה את כוחו?

תראו איך החזו"א משבח את הגר"א, איך גדולי התורה כיבדו אחד את השני, אדם שיודע תורה לא יכפיש ככה את מרן הראשל"צ שליט"א וקל וחומר לא את מרן זצ"ל ואת הגר"א והרשב"א, שומעים אותו את הקול שלו עם הסלנגים שלו עם המהירות דיבור שלו וזה לא דבר חדש

ידוע בבני ברק שהוא אדם כזה שמזלזל בכל גדולי ישראל!

צריך לדעת שעל בעל מחלוקת כותב החפץ חיים מפורש שמצווה להזהיר מפניו ולהרחיק ממנו אנשים.

הבן אדם הזה מחלק פסקים מקילים (דרך מכתבים) - יכול להיות כדי להאדיר את שמו ואין על הדבר הזה שום פיקוח.

זה כנראה סכנה לעולם התורה, בן אדם כזה.

התנהלות שלא ראיתי אצל שום תלמיד חכם ופוסק פשוט, אומר על עצמו ככה ומצד שני אין לו קבלת קהל אין לו שיעורים של דברי תורה לציבור, אין לו תלמידים שמקבלים ממנו תורה, ומשום מה הוא הרב היחיד בבני ברק שאי אפשר לשאול אותו שאלות, הכל זה סרטונים, וגם בסרטונים יש לו דפוס קבוע להגיד כמה מספר הפעמים שכתוב משפט מסוים - שזה דבר שכנראה אפשר להכין מראש בתוכנות - לדוגמא אם ניכנס אליו המגיד שיעור הזה מגור (הסרטון שהביאו פה מקודם) אז הוא כנראה ידע מראש שמישהו בשם יוסף... הולך לבוא אליו...
 
נערך לאחרונה על ידי מנחה:
כת"ר שוב חוזר על הדברים דלעיל, וכנראה ממקום פגוע וכואב
אבל נראה לי שלפחות חלק מהדברים הנ"ל אינם נכונים בעליל
וידידי (אשכנזי במוצאו...) שלמד עמו בברכפלד סיפר לי שאלות ששאלוהו בדרך בפרוזדור והתשובות המדוייקות (שנבדקו..)
וכנראה אינו שונא ספרדים כ"כ אם בחדרו בישיבה היתה תלויה תמונת מרן זצוק"ל
ולכן עד שלא יתבררו דברים חדשים הרי הוא בחזקת כשרות
 
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
חזור
חלק עליון