עשיתי כעת חיפוש בלי ואו, והמקום היחיד שמצאתי שכתוב יוסף בלי וא"ו הוא:כתוב בלי וא"ו.
בראשית פרק ל כד) וַתִּקְרָא אֶת שְׁמוֹ יוֹסֵף לֵאמֹר יֹסֵף יְקֹוָק לִי בֵּן אַחֵר:
אבל בכל מקרה לא נראה לי שזה יעזור.
עשיתי כעת חיפוש בלי ואו, והמקום היחיד שמצאתי שכתוב יוסף בלי וא"ו הוא:כתוב בלי וא"ו.
ודברים א' י"א? אמנם שם זה לא יוסף הצדיק.עשיתי כעת חיפוש בלי ואו, והמקום היחיד שמצאתי שכתוב יוסף בלי וא"ו הוא:
בראשית פרק ל כד) וַתִּקְרָא אֶת שְׁמוֹ יוֹסֵף לֵאמֹר יֹסֵף יְקֹוָק לִי בֵּן אַחֵר:
אבל בכל מקרה לא נראה לי שזה יעזור.
ואח"כ מביא בשם הראש"ל שליט"א:יותר נוכל מאשר גאון
אז למה כל התארים המיותרים?הוא משובש! אני מכיר אותו - הוא משובש!
כעת ראיתי שקדמוני לעיל.ודברים א' י"א? אמנם שם זה לא יוסף הצדיק.
שם זה לשון הוספה.ודברים א' י"א? אמנם שם זה לא יוסף הצדיק.
ודאי, חששתי שמא ספרת פסוק זה בתור שם.שם זה לשון הוספה.
דיברתי רק על שמות.
אף שאינו מענין האשכול, עי' במה שהעיר מרן זיע"א ע"ד החזו"א אלו, במבוא ליחו"ד ח"ז.כמובן לא צריך להגיד, אבל קצת פורפורציות, תראו מה רושם מרן החזו"א זצ"ל דברים מבהילים על גאון העולם רבינו הגר"א:
”אנו מתייחסים להגר"א בשורה של משה רבנו, עזרא, רבנו הקדוש, רב אשי והרמב"ם. הגר"א שנתגלה תורה על ידו כקדוש מעותד לכך שהאיר במה שלא הואר עד שבא ונטל חלקו, והוא נחשב אחד מהראשונים, מדרגתו ברוח הקודש, ביגיעתו ובבקיאותו בעיון העמוק בכל התורה המצויה עתה בידינו, אי אפשר כלל לצייר את אפשרותם, (קובץ אגרות חזון איש חלק א', סימן ל"ב.)
כל עוד שומרים על זה:האשכול לא ננעל סוף סוף?!
אז לא...שלום חברים יקרים,
אנא כיתבו כאן מחאה רק בלשון מכובדת וברמה גבוהה, כיאה וכיאות לתלמידי מרן זיע"א.
העירוני עוד,הבטחה שיצא גדול הדור
תחפש גם בן ישיהעירוני עוד,
בדקה 33 שואלים אתו כמה פעמים מוזכר דוד בתנ"ך
והוא משיב שדוד בתנ"ך מוזכר 1023. בר אילן אומר שיש 600.
דוד עם יוד (דויד) מוזכר 276 לדבריו. חיפוש מהיר בבר אילן מעלה שיש 251.
החיפוש דלעיל על דוד הוא חיפוש בבר אילן בהגדרה המדוייקת
עם אותיות שימוש (לדוד וכדו') זה 805.
דויד 286.
מקווה ששמעתי אותו נכון כי זה לא ברור כ"כ - תשמע ותכתוב לי
ואולי גם אדמוני עם יפה עיניים וטוב רואיתחפש גם בן ישי
על גאונותו ושליטתו במרחבי התורה אין חולק, והעידו לי על כך חבריו שלמדו עמו בברכפלד
והדבר נובע מכח זכרונו המיוחד הנקרא זכרון צילומי
ולגבי הדברים האמורים לעיל, שאמנם לא ראיתי כי הסרטון לא נפתח, אך מן הציטוטים שהביאו כאן בשמו, על הרשב"א והגר"א ורבינו הגדול הגרע"י,
אם הם ציטוטים נכונים, הדבר חמור מאוד וראוי לכל גינוי והוקעה
אך מידיעה ברורה היום אפשר לערוך סרטונים כפי בקשתך, וכל אחד יכול להשים בפה של כל אחד כל דבר נגד כל אחד, וממילא בודאי יש לו את חזקת הכשרות עד שיתברר אחרת, כגון ע"י שני עדים מהימנים ששמעו מפיו, שבזה די כדי להוקיעו ולהבדילו מכלל ישראל
אך אנא, בחטא הלשון רבים ועצומים נפלו ונוקשו, ואפילו במחלוקת רבנן הקדמונים היעב"ץ ורבי יהונתן אייבשיץ נכוו התלמידים הסובבים ברותחין
ולכן עד שלא יתברר בפירוש הדברים חושבני שלא כדי להתבטא נגדו
יהודי שלא מכירו ומעולם לא ראהו ולא קרא בספריו