• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

מרן פוסק הדור הראש"ל רבינו יצחק יוסף שליט"א: הקריאות לעלות להר הבית מסוכנות ומתסיסות

ישיבישער של מרן

Well-known member
חבר צוות

מרן פוסק הדור הראש"ל רבינו יצחק יוסף שליט"א: הקריאות לעלות להר הבית מסוכנות ומתסיסות​

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף פרסם הבוקר הודעה כי על פי ההלכה, חל איסור חמור ומוחלט לעלות אל הר הבית, הקריאות המתסיסות והמסוכנות לעלייה להר הבית בערב פסח ובכלל הן חסרות אחריות. הדברים נאמרים בצל הכוונה להתארגן להקרבת קרבן פסח​

משה ויסברג | חרדים3.4.2023 | 10:14
pltal.png


52fc398d4cbc722a201f.jpg
הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף | צילום: יעקב כהן
בצל ההודעות ששוגרו בימים האחרונים בינהם של תנועת 'חוזרים להר' על הקרבת קרבן פסח בהר הבית וקריאות נוספות לעלות להר כנגד דעתם של כל גדולי ישראל יוצא הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף בקריאה כי חל איסור מוחלט לעלות להר הבית.
בדבריו אמר הראשון לציון כי "על פי ההלכה, חל איסור חמור ומוחלט לעלות אל הר הבית, הקריאות המתסיסות והמסוכנות לעלייה להר הבית ערב פסח ובכלל הן חסרות אחריות ומנוגדות להלכה, ואין לאף איש או אישה לרמוס ברגל גסה את ההלכה ולעלות להר".
את דבריו סיים: "החותם בתפילה לגאולה שלימה ויה"ר שתתקבל תפילתנו ויקויים בנו ונזכה לאכול שם מן הזבחים ומן הפסחים, שמחים בבניין עירך וששים בעבודתך אכי"ר"
בימים האחרונים פורסם כי תנועת 'חוזרים להר' תפצה בסכומים כספיים פעילים שיעצרו על ידי משטרת ישראל בדרכם להקרבת קרבן פסח בהר הבית ביום רביעי הקרוב. פעיל שיעצר בדרכו להקרבת הקרבן יפוצה על ידי התנועה בסכום של חמש מאות שקלים. אם הפעיל יעצר כשבידו גדי או טלה להקרבה, סכום הפיצוי יעמוד על אלף ומאתיים שקלים. במידה והמעצר יתבצע בתוך תחומי הר הבית אזי התנועה תעביר אלפיים וחמש מאות שקלים למי שנעצר. במידה ויצליחו להקריב את קרבן הפסח כהלכתו, יקבלו המקריבים פרס כספי בסך עשרים אלף שקלים.
בחדרי חרדים

https://forum.moreshet-maran.com/whatsapp://send?text=כל רגע - הראש
 
נערך לאחרונה:
שיהיה בריא מרן שליט"א, לא נמאס לו לחזור ולעורר על זה מאות אלפי פעמים הגם שיש עקשנים שלא רוצים לשמוע. ה' יתן לו בריאות איתנה ונהורא מעליא ורוב נחת מכל יוצאי חלציו עד מאה ועשרים שנה!
 
שיהיה בריא מרן שליט"א, לא נמאס לו לחזור ולעורר על זה מאות אלפי פעמים הגם שיש עקשנים שלא רוצים לשמוע. ה' יתן לו בריאות איתנה ונהורא מעליא ורוב נחת מכל יוצאי חלציו עד מאה ועשרים שנה!
זה אחד מהדברים שמרן שליט"א נלחם עליהם גם בתוקף תפקידו כרב ראשי.
וכן תמיד יש עוד אנשים שלא שמעו בתחילה את הדברים, כי השומעים רק הולכים ומתרבים, ולכן מרן מעורר ע"ז ללא הרף.
 

נושאים דומים בפורום

חזור
חלק עליון