אנחנו מדברים על הרצה יחסית אבל עם הבנה מלאה.למה לא לנסות ללמוד עם רע"ב? בד"כ הכל מובן עם רע"ב.
גם אני מדבר ע"ז. האם ניסית עם רע"ב?אנחנו מדברים על הרצה יחסית אבל עם הבנה מלאה.
תקוע בחלק מהפרקים או הנושאיםגם אני מדבר ע"ז. האם ניסית עם רע"ב?
אם זה רק משה שקורה פעם פעמים בשבוע, כדאי שתמשיך בלימוד הרע"ב, ורק בפעמים שאתה נתקע תעיין בקהתי/ארטסקרול/משנת אליעזר/וכד'.תקוע בחלק מהפרקים או הנושאים
אני חושב שאחרי שמתרגלים לרע"ב זה רץ הרבה יותר מקהתי, הטקסט שלהם הרבה יותר ארוך מהרע"ב, הרע"ב הוא תמציתי, ום שיטתי, בשונה מכל הפירושים האחרים שנועדו להקל שאמנם ע"פ רוב הם מפרשים כהרע"ב (רק בלשון יותר ארוכה, ולעיתים מסורבלת) אבל לפעמים נוטים לפירושים אחרים שיותר קלילים.לגופו של נושא
זה עניין של טעם, כמו אותה שאלה מה יותר טוב מתיבתא או שוטנשטיין
אני חושב שעם קהתי אפשר יותר להריץ כי צריך להתרגל לעימוד של ארטסקרול
יש משהו במה שאתה אומר בעניין העימוד.לגופו של נושא
זה עניין של טעם, כמו אותה שאלה מה יותר טוב מתיבתא או שוטנשטיין
אני חושב שעם קהתי אפשר יותר להריץ כי צריך להתרגל לעימוד של ארטסקרול
גם אני מסכים העימוד מאוד לא נוח וצריך להתרגל אם כי הפירוש עצמו מצויין.יש משהו במה שאתה אומר בעניין העימוד.
בפרט משניות זרעים לא קלות בלי אחרוני זמנינו.נכון שרע"ב יותר תמציתי וקהתי וכד' יותר ארוכים, אבל לפעמים שלא מכירים את המושגים קשה להבין את רע"ב כי חסר בידיעות ולזה באו המפרשים האלה להסביר הכל
ומי שמכיר את הסוגיות המדוברות לא חייב לקרוא הכל
כמדומה שאם קוראים את ההקדמות שלהם למסכת/לפרק אז גם מי שלא הכיר את המושגים יכול ללמוד עם רע"ב.בפרט משניות זרעים לא קלות בלי אחרוני זמנינו.
התפארת ישראל הוא ספר עזר מצויןנכון שרע"ב יותר תמציתי וקהתי וכד' יותר ארוכים, אבל לפעמים שלא מכירים את המושגים קשה להבין את רע"ב כי חסר בידיעות ולזה באו המפרשים האלה להסביר הכל
ומי שמכיר את הסוגיות המדוברות לא חייב לקרוא הכל
מי המוציא לאור של משנה כפשוטה?באתר של לשם יש עמודים לדוגמא למשנה כפשוטה שלהם(מצורף)
הוצאה לאור "לשם" שהוציאו את רש"י כפשוטו:מי המוציא לאור של משנה כפשוטה?
אגב מישהו ראה את תנך דף ליום סיום בשנה? וכן משנה דף ליום סיום לשנה? מישהו ראה איך זה מסתדר בכרך אחד? ממש בלי פירוט?
קשה לההאמין שתנך דף ליום או משנה דף ליום וסיום תוך שנה הביאור מפורט. זה בכרך אחד...הוצאה לאור "לשם" שהוציאו את רש"י כפשוטו:
משנה כפשוטה - לשם
אכן פשוטו של מקרא, כמה פשוט ככה נעים לומד עם יילדי כל ערב שבת ופשוט להתמוגג מנחת משה זילברירושלים למי שלא מכיר ממלית בחום על סט הספרים פשוט עונג צרוף נחמן שישורשים אכן פשוטו של מקרא, כמה פשוט ככה נעים לומד עם יילדי כל ערב שבת ופשוט להתמוגג מנחת משה זילברירושלים הקודם הבא לרכישה כעת […]leshemsfarim.co.il
משנה דף ליום יש תמונה באינטרנט:
![]()
משניות דף ליום|משניות מבוארות בכרך אחד דף ליום|ששה סדרי משנה בכרך אחד
משניות דף ליום,משניות מבוארות בכרך אחד דף ליום,ששה סדרי משנה בכרך אחד,מגוון ספרי קודש וספרי יהדות במחירים ללא תחרות כנסו כעת לאוצר הספרים-הפצת ספרי קודש,ותיהנו ממחירים מפתיעים ושירות אדיבwww.sefer.org.il
גם תנ"ך דף ליום:
תנ"ך מבואר בכרך אחד - מחולק ללימוד יומי דף ליום זול ספר ספרי קודש
תנ"ך מבואר בכרך אחד - מחולק ללימוד יומי דף ליוםwww.zolsefer.co.il