שאין מקום לעשות סעודה מיוחדת עבור מלוה מלכה כשהיו בתענית דלפי דברי האר"י הבאנו דבריו בכמה דוכתי צריך שיאכל בשבת הסעודות שעי"כ במוצ"ש שאוכל ממשיך קדושת כל הסעודות לימי החול וכאן לא שייך זה ע"ש.מה כותב שם?
מרן שליט"א הכריע שטוב לעשות בפת ולכוין גם על מל"מ אך אינו חובה. יעוי' היטב בילקו"י הלכה אחרונה דימים נוראיםבילקוט יוסף כתב שיש בזה מחלוקת.. מרן שליטא לא הכריע.. מחילה שאני לא מצלם אינו לידי אבל נראה בהחלט שיש צקום לחוש לעשות עם לחם..
וקי"ל הלכתא כבתר'איעוי' היטב בילקו"י הלכה אחרונה דימים נוראים
יש לדון מצד אין עושים מצוות חבילותמה יקרה אם נעשה הסעודה על הפת ונכוון בה למלווה מלכה על הצד שיש בזה צורך
ובילקוט יוסף הל' ימים נוראים בסופו הביא השיטות ולא הכריע כפי שציינו
מרן שליט"א הכריע שטוב לעשות בפת ולכוין גם על מל"מ אך אינו חובה. יעוי' היטב בילקו"י הלכה אחרונה דימים נוראים
עי' בספר בניהו לבא"ח (שבת קיט:) מש"כ בזה'לעולם'
לא ראיה.אפשר לומר מסברא: מלשון השו"ע שכתב 'לעולם' אפשר לדייק שאפילו כשחל במוצאי כיפור
ייש"כ. וזה כמו שהעלה בילקו"י.מצורף מדבררי הרב יצחק לוי בשיעור האחרון לגבי מלווה מלכה במוצאי שבת וכיפור
שבוע שעבר חיפשתי בזה וראיתי שהתורה לשמה הכי קדמון שדן בזה.עיין שו"ת תורה לשמה להרי"ח הטוב סי' קמ"ט
חתימה טובה