מרן זצ"ל כתב בחזו"ע יו"ט עמ' רנח שמותר לעשות אירוסין בזמנינו תנאים או שידוכין בימי הספירה אבל לא בכלי שיר.
שאלתי מה הדין באירוסין שעושים באולם ומנהג רבים להביא מתנות לחתן ולכלה... האם בכה"ג יודה מרן זצ"ל להתיר שמיעת כלי נגינה? דדומה לסעודת סבלונות וחשיב כה"ג סעודת מצוה שהתיר מרן לשמוע מוזיקה בסעודת מצוה כמו ברית מילה פדיון הבית וכו'.
[כלומר, יש וורט שזה נקרא סעודת תנאים, ויש אירוסין באולם עם מתנות וכו', ואח"כ יש חתונה, השאלה אם באירוסין באולם מותר כלי שיר]
שאלתי מה הדין באירוסין שעושים באולם ומנהג רבים להביא מתנות לחתן ולכלה... האם בכה"ג יודה מרן זצ"ל להתיר שמיעת כלי נגינה? דדומה לסעודת סבלונות וחשיב כה"ג סעודת מצוה שהתיר מרן לשמוע מוזיקה בסעודת מצוה כמו ברית מילה פדיון הבית וכו'.
[כלומר, יש וורט שזה נקרא סעודת תנאים, ויש אירוסין באולם עם מתנות וכו', ואח"כ יש חתונה, השאלה אם באירוסין באולם מותר כלי שיר]