בחזו"ע לא דיבר כלל על ספיד סטיק. ובחזו"ע ד' תעניות כתב שמותר לשים דורדוראנט להעביר הזיעה, אך מה קשור עניינו לכאן, ואף אם נאמר שה"ה ספיד סטיק עדיין אין לדמות דין זה לשבת.כמדומה שבחזו"ע מפורש היתרו.
ובחזו"ע תעניות כ' גם משמיה דהגרשז"א שאפי' בתעניות כמו ת"ב שרי.
אשמח שתעלהו אם נמצא ברשותך. אם אמצא אותו בהקדם, אעלהו לכאן.מכתב ידוע
לא מצאתי בדבריו מאומהכמדומני שהרב נקי בספרו בהלכה ובאגדה כתב בזה להתיר, עיין שם.
זה מה שהתכוונתי לעיל...כל ההיתר של מרן זה נבלע בגוף, אבל הספיד סטיק ודומיו לא נבלעים אלא נשארים לזמן מה על הגוף
אני לא מבין בכל המושגים כ''כלא מצאתי בדבריו מאומה
ממתי הוא הנ"ל פוסק הלכה ?זכורני ששאלתי את הג"ר אהרן בן אדיבה שליט"א ואמר לי שספיד סטיק ג'ל אסור בשבת
כך זכורני.
כנראה שאינך מכירוממתי הוא הנ"ל פוסק הלכה ?
ממתי הוא הנ"ל פוסק הלכה ?
אכן באמת נראה ש @גדי לא מכירו.כנראה שאינך מכירו
דוקא מכיר את הקונטרסים שחיבר והעלונים שהדפיס אך מכאן ועד לפסוק הלכות ולומר דברים בשם הרב פלוני פסק הדרך ארוכהאכן באמת נראה ש @גדי לא מכירו.
האמת שגם אני עדיין לא פגשתי אותו, אך אני מכירו כי דברנו רבות בהלכה והוא ת"ח עצום משכמו ומעלה, גאון עצום בעל ידע נרחב ומח"ס רבים.
מנין אתה אומר כן?!דוקא מכיר את הקונטרסים שחיבר והעלונים שהדפיס אך מכאן ועד לפסוק הלכות ולומר דברים בשם הרב פלוני פסק הדרך ארוכה
אני לא אומר אלא שואל כי לא ראיתי כן מתוך הקונטרסים שהו"למנין אתה אומר כן?!
אם הייתה מדבר עמו בהלכה היתה נוכח לדעת במי מדובר, ספרים ועלונים לא מספיק כדי לבחון.
וחוץ מזה פקיע שמיה כאחד מגדולי הרבנים ולמפורסמות אי"צ ראיה
ודי בזה.
אכן. בשמחה.אני לא אומר אלא שואל כי לא ראיתי כן מתוך הקונטרסים שהו"ל
אך אם אתה אומר וחושב כך שהוא "אחד מגדולי הרבנים" זכותך לחשוב כך ומסתמא אתה יודע מה שאתה אומר
אני שאלתי וכבודו השיב לי תודה רבה