יוסף דהן Well-known member 11 אפריל 2023 #1 לגבי ברכת האורח משמע מהרשל שאין לומר אצל אביו ודלא כארחות מרן וכן נט'י שמהני טינוף ידיו כדי לברך אם שמר בנקיות שהלכ''ב מעיד שאביו הסכים עמו וכאן כתבתי הדברים הפחות מפורסמים (גלידה במבה כזית שכבר דנו בהם)
לגבי ברכת האורח משמע מהרשל שאין לומר אצל אביו ודלא כארחות מרן וכן נט'י שמהני טינוף ידיו כדי לברך אם שמר בנקיות שהלכ''ב מעיד שאביו הסכים עמו וכאן כתבתי הדברים הפחות מפורסמים (גלידה במבה כזית שכבר דנו בהם)
ע עבד ה׳ Well-known member 11 אפריל 2023 #2 יוסף דהן אמר: לגבי ברכת האורח משמע מהרשל שאין לומר אצל אביו ודלא כארחות מרן וכן נט'י שמהני טינוף ידיו כדי לברך אם שמר בנקיות שהלכ''ב מעיד שאביו הסכים עמו וכאן כתבתי הדברים הפחות מפורסמים (גלידה במבה כזית שכבר דנו בהם) לחץ כדי להרחיב... איפה מרן רושם שלא להגיד ברכת האורח אצל אביו?
יוסף דהן אמר: לגבי ברכת האורח משמע מהרשל שאין לומר אצל אביו ודלא כארחות מרן וכן נט'י שמהני טינוף ידיו כדי לברך אם שמר בנקיות שהלכ''ב מעיד שאביו הסכים עמו וכאן כתבתי הדברים הפחות מפורסמים (גלידה במבה כזית שכבר דנו בהם) לחץ כדי להרחיב... איפה מרן רושם שלא להגיד ברכת האורח אצל אביו?
יוסף דהן Well-known member 11 אפריל 2023 #5 ואפשר שהרשל שליט'א דיבר מדינא והרב דוד נהג לעשות לחומרא מהיות טוב עין טובה ושאין מחלוקת אך הסתירה האם בפועל בניו של מרן עשו או לא
ואפשר שהרשל שליט'א דיבר מדינא והרב דוד נהג לעשות לחומרא מהיות טוב עין טובה ושאין מחלוקת אך הסתירה האם בפועל בניו של מרן עשו או לא