וביאור הדברים, כשרבי מסדר המשנה ראה לפסוק כרבי מאיר כתב דעתו בסתמא ללא שמו ואז הלכתא כסתם משנה והיינו רבי מאיר, וכשרצה רבי לפסוק שלא כדעת רבי מאיר, הזכירו מפורש בשמו במשנה, ואז אין הלכה כמותו.
וביאור הדברים, כשרבי מסדר המשנה ראה לפסוק כרבי מאיר כתב דעתו בסתמא ללא שמו ואז הלכתא כסתם משנה והיינו רבי מאיר, וכשרצה רבי לפסוק שלא כדעת רבי מאיר, הזכירו מפורש בשמו במשנה, ואז אין הלכה כמותו.
וביאור הדברים, כשרבי מסדר המשנה ראה לפסוק כרבי מאיר כתב דעתו בסתמא ללא שמו ואז הלכתא כסתם משנה והיינו רבי מאיר, וכשרצה רבי לפסוק שלא כדעת רבי מאיר, הזכירו מפורש בשמו במשנה, ואז אין הלכה כמותו.