• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

עדכוני התנועה בבחירות המקומיות תשפ"ד

סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.

ש ירושלמי

Active member
׳צפת בתנופה׳ חושף: כעת זה סופי - סיעת חב״ד תומכת במועמד ש"ס יוסי קקון לראשות העיר צפת. כל הציבור החרדי בצפת תומך בקקון.

המועמד לראשות העיר אלעד יהודה בוטבול בראיון לגדסי ופרידמן ב׳קול חי׳ - ״אני ייבחר לתפקיד ואהיה ראש עיריית אלעד הבא. כל הציבור איתנו. כל יום מצטרפים אלינו עוד ועוד כוחות מהעיר. אתמול קיבלתי מכתב תמיכה חסר תקדים של כל הרבנים והמנהיגים התימנים. אני מקבל פניות רבות מרבנים ליטאים בעיר ומגבאי קהילות מרכזיות ביותר בעיר של הציבור הליטאי, שיושבים איתי ומודיעים לי: נתמוך בך לראשות העיר, הם לא רק תומכים, גם עובדים פיזית״.

עוד מיהודה בוטבול בראיון לגדסי ופרידמן ב׳קול חי׳ - ״יש חוסר טיפול והזנחה קשה בעיר בנושא הנוער, זה סיפור כואב מאוד שלא מטופל בקדנציה האחרונה בעיר. כל רבני הקהילות ותושבי העיר כאובים מזה. הקהילה הדתית לאומית שתמכה בעבר בפרוש ותומכת בי, מאוחדת מאוד ומגובשת בעיר, הם כולם כאיש אחד יתמכו בי. צפו להפתעות גדולות בעיר בתמיכה בי. הניצחון שלנו יהיה גדול ורוחבי. הם כולם יודעים שאחרי המצב החמור בעיר, אני זה שידאג לצביון העיר״.

איתי גדסי ליהודה בוטבול ב׳קול חי׳ - ״נקודת הפתיחה שלכם באלעד הרבה יותר טובה, אתה מגיע עם סיכויים גדולים הפעם. מוביל ומקדם חיבורים חזקים. יהודה בוטבול מייצר מומנטום של ניצחון״. יענקלה פרידמן: ״המהלך של הדתי לאומי שהצטרפו אליכם, זה הישג אדיר מה שעשית. למי שמבין זה חתיכת מהלך״.

בוטבול חושף: "הקהילה הליטאית הגדולה ביותר באלעד – תומכת בנו"​


מועמד ש"ס לראשות העיר אלעד, יהודה בוטבול, התראיין במהדורת הבוקר בהגשת איתי גדסי ויענק'לה פרידמן, וחשף: "כבר היום אני יושב עם קהילות ליטאיות מרכזיות באלעד, שגבאי ורבני הקהילות נמצאים איתנו לא רק בקשר, אלא יתמכו. לא יכול לומר שמות, רק לציין שמדובר בקהילה הליטאית הגדולה בעיר"
mekomi.93fm.co.il

בוטבול חושף: "הקהילה הליטאית הגדולה ביותר באלעד - תומכת בנו" - רדיו קול חי

מועמד ש"ס לראשות העיר אלעד, יהודה בוטבול, התראיין במהדורת הבוקר בהגשת איתי גדסי ויענק'לה פרידמן, וחשף: "כבר היום אני יושב עם קהילות ליטאיות מרכזיות באלעד, שגבאי ורבני הקהילות נמצאים איתנו לא רק בקשר, אלא יתמכו. לא יכול לומר שמות, רק לציין שמדובר בקהילה הליטאית הגדולה בעיר"
mekomi.93fm.co.il
mekomi.93fm.co.il
 
נערך לאחרונה:
עם כל הכבוד.
מה שמועמד אומר על עצמו ולא משנה מיהו אני לוקח בערבון מוגבל...

יש הבדל ענק בין כל הקהילות בצפת שכבר ידוע שתומכות במועמד החרדי והם רוב בצפת, לבין אלעד שאני לא יכול להגיד מי אבל זו קהילה הכי גדולה, הרבה רבנים ליטאים וכדו'
שאנחנו כבר מכירים מהעבר וברגע האמת זה לא עובד...
 
נערך לאחרונה:
מוטי ויזגן, מועמדה של תנועת ש"ס לראשות המועצה המקומית רכסים, לא ציפה לראות את הכרזות עליהן מתנוססת תמונתו של מנהיג הציבור הליטאי רה"י הגאון האדיר ר"ג אדלשטיין זצוק"ל כשמתחתיה קריאה למצביעי דגל לתמוך ברשימת דגל למועצה לצד תמיכה במועמדותו שלו לראשות המועצה לאחר בירור התברר כי יש חלק בלתי מבוטל מהקהילות היותר צעירות מנהלים איתו מגעים פוליטיים ליום שאחרי הבחירות שבהם הוא ינצח ויהיה נציג נאמן גם להם.
1695939162247.png
 
אחדות היסטורית באלעד! כל מנהיגי ופוסקי עדת תימן וכ-1000 איש מתושבי העיר אלעד השתתפו בערב יום כיפור במפגן כוח נדיר של הציבור התימני למען מועמדותו של הרב יהודה בוטבול.

גדולי וזקני הרבנים חיזקו את יהודה בוטבול על פעילותו המסורה למען התושבים, בירכו אותו שיזכה לקדש שם שמיים בתפקידו החדש בקרוב כראש העיר הבא של אלעד וביקשו ממנו שלא יגיב למתקפות נגדו.

בין הרבנים שנשאו דברים: מרן הגאון הגדול הגר״ש מחפוד שליט״א – גאב״ד 'יורה דעה' וחבר מועצת חכמי התורה, מרן הגאון הצדיק רבי יפת טיירי שליט״א – ראש ישיבת 'נחלת יהודה', האדמו״ר הגה״צ רבי אבנר עפג'ין שליט"א – ראש מוסדות 'בית הלוי', הגאון רבי עמרם קורח שליט"א – רב ק״ק 'תורת חיים' ביתר עילית, והגאון רבי ברוך עוקשי שליט"א – רב ק"ק תימן באלעד. את שולחן המזרח פיארו וכיבדו בנוכחותם מרנן ורבנן עשרות רבנים, מורי הוראה, פוסקי הלכה ורבני קהילות.
1695942100358.png
 
פרסום ראשון!!!
ג'ינגל וקליפ' הבחירות של המועמד לראשות עריית בני ברק הרב אוריאל בוסו ותנועת ש"ס - 'מחזירים את העיר לתושבים'!
🔊📢
הג'ינגל בביצוע הזמרים אבי בן ישראל ומנדי וייס.

זה לא נפתח. יש אפשרות אחרת לשלוח? {גם את שאר הקליפים}
 
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
חזור
חלק עליון