אין שום הבדל בין פריעת ראש לבין קריאת שמע ומי שהתיר בזה התיר בזה ומי שאסר בזה אסר גם בזה השאלה היא אחת האם זה כשערה ואז אסור בשתיהם או לא ואז מותר בשתיהם,טעמים של שקר זה לתלות את הפאה של היום שתהיה מותרת לפי שיטת המשנ"ב, קודם כל המשנ"ב לא כתב שמותר פאה ללכת איתה ברה"ר. הוא רק מדבר על נושא של ק"ש בלבד. זאת מלבד מה שכתוב שהח"ח ציוה לאשתו לא לצאת לרה"ר עם פאה נכרית, אז מה אתה דוחף עכשיו נושא של פאה אם מותר לצאת לרה"ר בתוך המשנ"ב של ק"ש??? ודבר שני, וכי נראה לך שהחפץ חיים זיע"א יתיר את הפאות של היום שכמו שכותבים כל גדולי ישראל ועוד הרב גרוס בעצמו בשנת תשנ"ח שרוב ככל הפאות היום אינן בגדרי הצניעות... אתה עושה אוקימתות שהח"ח יתיר לך את השרץ של אשתך? אתמהה! כל המהות של הח"ח זה אמת אמת... תהיה כנה עם עצמך אם החפץ חיים יתיר פאות ימינו שרובם מכשילים את הגברים באופן ודאי וכמו שכתב מרן זיע"א שכל האומר שפאה נכרית של ימינו אינה מביאה הרהורים אינו אלא דברי נביאות!!!
אגב כל הרבנים שמתירים היום הם לא גרים בהרי החושך הם גרים בבני ברק וירושלים חלקם אפילו ברחוב רבי עקיבא והם יודעים בדיוק מה הולך ברחוב,
ואם יש פאה שהיא ארוכה זה כבר נושא אחר וכמו שלא נאסור חצאיות בגלל שיש חצאיות קצרות.
נערך לאחרונה: