פורום מורשת מרן לא מפסיק להתחדש - תגיות

abc123

Well-known member
פורום מורשת מרן לא מפסיק להתחדש למען הציבור בבית המדרש הגדול הזה.
ב"ה מהיום נוסף לפורום הקדוש 'תגיות'.
מה זה בעצם 'תגיות'?
קצר ולעניין: בכל אשכול שאתם פותחים יהיה אפשר להוסיף 'תגית' או 'תגיות', היינו מילה או מילים שמבטאים את עיקר הנושא שפתחתם כעת.
במשך הזמן, כאשר עוד ועוד נושאים יפתחו עם תגיות, יצטבר מאגר גדול של תגיות דומות, וברגע שילחצו על 'תגית' אז זה יוביל לכל התוצאות הקשורות, בלי מערכת חיפוש.
חשוב לציין:
אנא, תכתבו 'תגיות' קשורות מאוד לנושא, זה המערכת מאפשרת לשים כמה תגיות לא אומר שחייב לשים אותן, לפעמים אחת מספיקה לבטא היטב את הנושא. ככל שתשימו תגיות שלא ממקדות את הנושא, זה יגרום לתוצאות לא קשורות אחר כך.

ועכשיו לעולם העשיה:
כאשר אתם רוצים להוסיף 'תגית' או 'תגיות' בפתיחת נושא חדש כאן זה המקום:

1715324878161.png


כך זה יוצג לאחר פתיחת הנושא:
1715324915065.png

איך זה יופיע אם משתמשים ילחצו על ה'תגית'?
כך:

1715324973830.png

שימו לב. אפשר להוסיף 'תגיות' גם לנושאים שנפתחו בעבר לפני אפשרות ה'תגית' שנוצרה היום.

איך עושים זאת? וכן איך מתקנים תגית, או מורידים תגית לאחר ששמנו אותה והחלטנו שהיא פחות מתאימה במיקוד הנושא, או טעות כתיב של התגית וכל עניין אחר. כאן:

1715325198485.png
 
בכדי להסביר כמה אנחנו יכולים להועיל לשני ולעצמינו בקצת מחשבה בבחירת ה'תגית' אתן דוגמא.
אנכי שאלתי שאלה במדור שאל את הרב בעניין כמון בפסח. נכון שאני יכול לכתוב 'תגית' כמון. וכן תגית פסח. אבל לעניות דעתי תגית של המילה פסח, זה שם כללי מידיי. ואם כל שאלה או הלכה בנושא פסח יהיה 'תגית' כזו, אז התוצאות יהיו עמודות ופחות ממוקדות. מה עשיתי:
1715325593329.png
 
אתן עוד דוגמא בכדי לחדד:
אני פתחתי נושא בעניין שמו של 'אבטליון'.
ושמתי תגית 'אבטליון'.
יבוא השואל וישאל, רגע, למעלה אמרת ש'פסח' זה שם כללי שיביא תוצאות לא ממוקדות. נכון.
אבל 'אבטליון' לא יביא תוצאות לא ממוקדות, כי אם אתם תפתחו נושא מהלך מסויים בגמ' ותזכירו את אבטליון בתוכו זאת לא תהיה סיבה לשים תגית שלו. כי הוא לא לב ליבה של הנושא. ולכן מי שילחץ בהודעה שלי על אבטליון יגיע רק לנושאים שקשורים במהותו של אבטליון או בשמו (אם יהיו כאלה). לדוגמא מישהו שיחליט לכתוב מאמר מקיף על אבטליון אם הוא בן גרים או התגייר וכן הלאה, ודאי שיתאים שישים תגית של המילה 'אבטליון' ובכך כאשר ילחצו על התגית במאמר שלו, זה יביא לתוצאה של השאלה שלי בנושא שמו של אבטליון.
1715326042746.png
 
השלמת 'תגית'.
ב"ה הפורום בתוך מספר שעות כבר מלא ב'תגיות' וכעת לאחר שיש מספר תגיות לא מבוטל. תוכלו לראות השלמה לכתיבת תגית שאולי תעזור לכם לנסח את התגית לפי תגיות שכבר נכתבו.
דוגמא:
1715334412514.png
 
חזור
חלק עליון