בוודאי
הלכה רופפת בידך פוק חזי
ולכאורה אין הכרעה בהלכה
ולמרוקאים ודאי שמנהגים קובעים דברים, גם לשיטת הרב שלום משאש וגם לשיטת הרב עובדיה בדברים שהם לא הלכתיים/עם מקום למנהג. לדוג׳ תפילה בקול בימים נוראיים שהרב יצחק יוסף העיד שככה נהגו בפורת יוסף גם, תפילין בתשעה באב שיש מנהג של הרבה קבילות להניח דווקא במנחה, ברכת לישב בסוכה ועוד
גם אם לא מסתדר כדעת חזון עובדיה אבל אין להכחיש שנהגו ככה רבים ובחלק גדול גם יש מקום למנהג גם לפי הדעות החולקות.
במיוחד כאן שאין איזה בירור הלכתי משמעותי אלא יותר מנהג ומה ראוי לומר