אינו דומה כלל, כי כאמור כאן בעל המעין אומר כבר הראש"לך שליט"א פרסם שלא לשמוע בקולו.
אבל בד' החיד"א, מה שאומר הלקט הקציר, הלא הוא היה אדם גדול, וצריך לנהוג בו כבוד, ואפי' שאין כזה רבנו האר"י בשום מקום, אבל אולי לחיד"א כן היה ומנין לך שלא היה?
ואף שיש בחיד"א מקומות שכתוב הפוך, אבל הלקט הקציר ודאי ידע את זה, וגם מרן שליט"א ידע את זה, אבל כנראה שע"כ לומר שיש איזה רבנו הארי"זל שנעלם מאיתנו. ולענ"ד מרן שליט"א בקיא עצום בכל כתבי רבנו האר"י והמקובלים [ואכמ"ל בראיות] ורק שמצניע עצמו ואכ"מ.