אבל ראה בעצמך שמרן כתב שאין הרחיצה נחוצה כמו אכילת בשר.בחזו"ע הרב מחמיר [עמוד רמו
בהלכות אבלות ח"ב עמוד קע הוא מיקל
הוא חזר בו
או שיש לחלק
זאת לא היתה הראיה.לגופו של ענין
יש תשובה למה באבילות פרטית מיקל יותר
אני מוסיף על השאלה ומה הדין בזה אחר חצות אם יש חילוקאם נערה עושה ביביסיטר בתשעה באב אם רואה בזה סימן ברכה
שתעשה בהבלעה.ועוד אשאל בענין אחר
אם נערה עושה ביביסיטר בתשעה באב אם רואה בזה סימן ברכה
שמעתי שזה באמת מה שעושים.שתעשה בהבלעה.
מותר זה תמיד מותר כמו שהתירו הפוסקיםאם מותר