• ניתן לשלוח יישובים בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, שיודפסו בע"ה בקובץ בית יוסף מהדורת תשפ"ה למייל: office@moreshet-maran.com בקובץ וורד, עד לחג השבועות תשפ"ד, אין התחייבות לפרסום, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום.

שיחות ראש הישיבה הגאון הגדול רבי זמיר כהן שליט"א מהיכל ישיבת 'אבני נזר'

ישיבישער של מרן

Well-known member
חבר צוות

שיחות ראש הישיבה הגאון הגדול רבי זמיר כהן שליט"א מהיכל ישיבת 'אבני נזר'

אי"ה בשירשור זה יעלו שיחות השקפה ומוסר מאת הגאון הגדול הרב זמיר כהן שליט"א ראש ישיבת 'אבני נזר', אשר נמסרו בהיכל הישיבה.

נ.ב השיחות נכתבו ע"י אחד מהתלמידים השומעים ואינם עברו הגהה כדבעי, ולכך יש לייחס כל טעות לכותב.
 
מעניין אותי לשאול מסקרנות אני רואה שהרב זמיר הפסיק להיות מזוהה כיו"ר ארגון הידברות אלא כראש ישיבת אבנ"ז, וכך גם מבקשים שירשמו במודעות וכדו', יש בזה ענין?
 
יש 'שיעור כללי' שלו לשמוע או לקרוא?
מעניין מאד!
יש את הספר הזה:

ובכל אופן אין כמו דוגמא אישית, אספר מעשה שהיה מהזיכרון לפני כמה שנים סיפר אברך מהכולל שחבר שלו מהישיבה של הרב זמיר סיפר שהרב זמיר הגיע למסור להם שיעור בעניין מסוים ודי בהתחלה הקשה לו אחד התלמידים קושיא על המהלך, הרב זמיר שליט"א חשב מעט ואז סגר את הספר ואמר שבעקבות הקושיא כל המהלך נופל ושיחזרו ללמוד וחבל על הביטול תורה שלהם. אמר, קם והלך!
זה שיעור כללי לכל החיים. אותי בכל אופן זה חיזק מאוד לשמוע.
 
אמש נמסרה שיחה בהיכל הישיבה בנושאי חידוד ובירור ההשקפה על ימי 'יום הזיכרון' ו'יום העצמאות', וההתייחסות שלנו כבני התורה למדינה ולהקמתה, אך לבקשת ראש הישיבה לא נפרסם את הדברים, וד"ל.
 
חזור
חלק עליון