שמעתי להעיר הלא מבואר בגמרא לפי תירוץ אחד שאסור לישון שינת עראי דאין קבע לשינה
ושמעתי שואלים הלא תשבו כעין תדורו וכיון שאדם רגיל להתנמנם מחוץ לסוכה מדוע לא יהיה מותר .
ושמעתי ליישב שתשבו כעין תדורו זה רק על מצבים ולא על פעולות דהיינו אם הוא הולך דרכים א''כ הוא במצב שזה לא כעין תדורו ופטור אבל על פעולה שזה מתנמנם לא אומרים תשבו כעין תדורו.
ובגמרא מבואר שמתשבו כעין תדורו לומדים שצריך לשבת בסוכה עם כלים נאים וצריך בדיקה האם זה סותר.
ושמעתי שואלים הלא תשבו כעין תדורו וכיון שאדם רגיל להתנמנם מחוץ לסוכה מדוע לא יהיה מותר .
ושמעתי ליישב שתשבו כעין תדורו זה רק על מצבים ולא על פעולות דהיינו אם הוא הולך דרכים א''כ הוא במצב שזה לא כעין תדורו ופטור אבל על פעולה שזה מתנמנם לא אומרים תשבו כעין תדורו.
ובגמרא מבואר שמתשבו כעין תדורו לומדים שצריך לשבת בסוכה עם כלים נאים וצריך בדיקה האם זה סותר.