האם מה שמתייחסים לג' ימי הגבלה: ג' ד' ה' בסיוון זה סוג של שעטנז לנו?
ונסביר:
לרבי יוסי מתן תורה זה בז' בסיוון אז אם היינו נוהגים כמוהו - ניחא.
אבל כיוון שאנו נוהגים כחכמים, אזי אין שום ג' ימי הגבלה אלא רק ב': ד' וה' בסיוון.
האם מה שמתייחסים לג' ימי הגבלה: ג' ד' ה' בסיוון זה סוג של שעטנז לנו?
ונסביר:
לרבי יוסי מתן תורה זה בז' בסיוון אז אם היינו נוהגים כמוהו - ניחא.
אבל כיוון שאנו נוהגים כחכמים, אזי אין שום ג' ימי הגבלה אלא רק ב': ד' וה' בסיוון.