יתכן לתת רמז, שאשה אחת של יעקב שמה לאה - אותיות אהל שהיה יושב אוהלים; ורחל, כי רש"י בפר' נשא [מר' משה הדרשן, ומד"ר שם] כתב על הפסוק "כבש אחד" כנגד יעקב, שנא' "והכשבים הפריד יעקב", ע"כ, ומכיון שיעקב מרמז לו כבש, ואשת הכבש נקראת רחל - לכן היה לו אשה ששמה כן.
ואולי אפשר להוסיף, שזלפה אם נחליף ה-פ' באתב"ש או באלב"ם - יצא ו', אותיות ה"לוז", עי' מאמרו של ר' ברוך רוזנבלום שיש כמה עניינים במושג לוז שרומזים על יעקב [ואחד מהם שהלוז היא העצם שנשארת לתחיית המתים, ויעקב אבינו לא מת]; ובלהה יתכן שהנה נרמז בפר' וישב "השמש" - כנגד יעקב, "והירח" - כנגד בלהה, ועיי"ש ברש"י, ואם נחליף ה' אחת באטב"ח או באי"ק בכ"ר - יצא נ' אותיות לבנה, כמו ירח.
ואולי אפשר להוסיף, שזלפה אם נחליף ה-פ' באתב"ש או באלב"ם - יצא ו', אותיות ה"לוז", עי' מאמרו של ר' ברוך רוזנבלום שיש כמה עניינים במושג לוז שרומזים על יעקב [ואחד מהם שהלוז היא העצם שנשארת לתחיית המתים, ויעקב אבינו לא מת]; ובלהה יתכן שהנה נרמז בפר' וישב "השמש" - כנגד יעקב, "והירח" - כנגד בלהה, ועיי"ש ברש"י, ואם נחליף ה' אחת באטב"ח או באי"ק בכ"ר - יצא נ' אותיות לבנה, כמו ירח.