חכם גדול אתה אבל במקום חילול השם אין חולקין וכו' אם אכן קיימו מצווה מן התורה שהיא חובה על כל הציבור (וקיימו אותה גם בעדך) אז להתייחס כמו שכתבת הוא זלזול בתורה בגלל פוליטיקה ח"ו.לי היתה את ההסרטה ומחקתי, ולבושתי היום גם פירסמו הסרטה של רב אחד מרוקאי אולי מחיפה שהולך גם הוא שם עם אשתו ומדבר שטויות והבלים לעודד את השוטים האלה
כל פעם מחדש אני עומד ומזדעזע מה עובר להם בראש שהם עושים את כל הבלגן הזה בהר הבית שגורמים לכל השוטרים לרדוף אחריהם, וגם כל אנשי הוואקף שמחכים לרגע הזה מתנפלים עליהם ומנסים להכות בהם, וממש זה מוסיף כבוד לבית ה' בתוך הר הבית שירוצו שם כמו משוגעים וישכיבו אנשים על הריצפה, וכל שאר החברים שלהם מנצלים את הבלגן ומוציאים גם הם איזה גדי או לחם כאילו זה המצוה היחידה שנשאר לנו לקיים, וה' הטוב יכפר בעד
שאני יבין מדובר כאן על עוברי איסור כרת ואתה קורא לזה פוליטיקה ???הוא זלזול בתורה בגלל פוליטיקה ח"ו.
או שעברו על איסור כרת לשיטת רבותינו כמובןקיימו מצווה מן התורה
הכהן היה טהור (הוא גם לא נולד בבית חולים).שאני יבין מדובר כאן על עוברי איסור כרת ואתה קורא לזה פוליטיקה ???
או שעברו על איסור כרת לשיטת רבותינו כמובן
עזוב אל תתווכח איתו, אל תען כסיל כאיוולתו, תמחוק את כל הדיון המטופש הזהשאני יבין מדובר כאן על עוברי איסור כרת ואתה קורא לזה פוליטיקה ???
או שעברו על איסור כרת לשיטת רבותינו כמובן
ידיד שלי דיבר עם הכהן עצמו וזה לא נכון, אך אין זה נוגע לנידון של רבותינו כיוון שטומאה הותרה בציבור (ובלי זה כו"ע מודו ששם הוא מקום העזרה וחייבים בכרת), אך יתכנו בעיות אחרות, כגון שאינו כהן, שאי"ז בגדי כהונה (באבנט צריך תכלת), שהאפיה היתה בחוץ, ואם אכן לא יצא יד"ח הרי שחייב כרת (או חטאת).הכהן היה טהור (הוא גם לא נולד בבית חולים).
וכתבתי שבאמת יכול להיות שלא הצליחו להתגבר על כל התקלות וזה בכלל טעה בדבר מצווה כי עשו על פי הוראת ועצת רבנים גדולים וטובים.
כוונתך להגר"א גרבוז?כפי הידוע לפני עשייתם התייעצו במשך ימים רבים עם רבנים וחכמים גדולים וטובים.