זה לא טיעון חדש, זה גופא כוונת הראשל״צ, שאותו חכם טוען שיש להקפיד על חומרות, כשהוא בעצמו מעודד קולות בהלכה.זה טיעון חדש, ואפשר לתקוף את ה"פסק" הנ"ל, אבל לא להעמיס בדבריו דברים שלא אמר, מחמת שפסק הפסק הנ"ל.
וחבל שאני צריך לפרש את הדברים המרומזים בדבריו של הראשל״צ
לדון לכף זכות זה ייש״כ וחזק וברוך רציני, אבל כשזה יכול לגרום לאנשים לשיבוש זה הכרחי. וד״ל.כמדומה שגם עליו נאמר בצדק תשפוט עמיתך, וחובה לדונו לכף זכות