יואל בן מנשה
Active member
במבוא לילקוט יוסף חנוכה עמ' כב כתב: וראה באבודרהם מה שכתב בזה שקבעו שמונה ימים לזכר נס השמן ולא שבעה ימים שהרי ידוע דהלכה כבית הל ל שמוסיף והולך ואם היו קובעים שבעה ימים אם כן ביום הרביעי לא היה ניכר הבדל בין בית שמאי לבית הלל שהרי לבית שמאי דסבירא להו כנגד הימים היוצאים ידליקו ביום הרביעי ארבע נרות כנגד הימים היוצאים ידליקו ביום הרביעי ארבע נרות כנגד הימים היוצאים וגם לבית הלל ידליקו ארבע נרות כנגד הימים הנכנסים ולא תהא ההלכה ניכרת ודו"ק
חיפשתי באבודרהם, ולא מצאתי.
אשמח שחכמי הפורום ימציאו לי את המקור.
חיפשתי באבודרהם, ולא מצאתי.
אשמח שחכמי הפורום ימציאו לי את המקור.