יואל בן מנשה
Active member
לפי דרך רוב תשמיש בצלחות בפרט בשבת, רוב התשמיש הוא עירוי מכלי שני במקרה הטוב.
הסיר הוא כלי ראשון, ע"י מצקת או כף הוא כלי שני, ומשם לצלחת.
ובחזו"ע עמ' קמה כתב מרן שאפי' לדברי המחמירים בחמץ אפי' בכלי שני, בעירוי מכלי שני מודים שא"צ הכשר כלל.
הסיר הוא כלי ראשון, ע"י מצקת או כף הוא כלי שני, ומשם לצלחת.
ובחזו"ע עמ' קמה כתב מרן שאפי' לדברי המחמירים בחמץ אפי' בכלי שני, בעירוי מכלי שני מודים שא"צ הכשר כלל.