נראה לי שהוא התכוון למקרה אחר...
בילקו"י התיר אם מסופק אם ספר, אבל בשאלה הנ"ל הוא כותב שהוא מסופק אם ספר עם ברכה, והיינו שספר רק שלא זוכר אם בירך, ובכה"ג פשוט שימשיך לספור עם ברכה.
נראה לי שהוא התכוון למקרה אחר...
בילקו"י התיר אם מסופק אם ספר, אבל בשאלה הנ"ל הוא כותב שהוא מסופק אם ספר עם ברכה, והיינו שספר רק שלא זוכר אם בירך, ובכה"ג פשוט שימשיך לספור עם ברכה.
לכו"ע יכול להמשיך לספור בברכה.
ברכות אינן מעכבות, ולכן מי שספר בלילה בלי ברכה (או אפי' ששכח לספור בלילה וסבר בבוקר, כמובן בלי ברכה), יכול להמשיך מכאן ולהבא לספור עם ברכה.