• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • "המרכז למורשת מרן" שמח לבשר לציבור היקר על פתיחת קבוצת הצ'אט "מורשת מרן אונליין" בה יובאו חדשות ועדכונים מעולם התורה, וכן תכנים תורניים מעניינים כולל קטעי וידאו, תמונות והנעשה בעולם הישיבות.

    >> להתחברות לחצו עכשיו:

    https://news.moreshet-maran.com/

    לשליחת עדכונים לחצו כאן, או שלחו למייל: news@moreshet-maran.com

    נ.ב. צ'אט זה מאושר בנטפרי.

סידור קול ציון להגאון הרב בן ציון מוצפי שליט"א

יש לי גם של שבת. באמת מרגישים התעלות מתפילה בסידור הזה, קשה לעזוב אותו!
רק לשים לב לפסקים שלא כולם כדעת מרן רבינו עובדיה יוסף (מאיר למעליותא כמובן)
 
יש לי גם של שבת. באמת מרגישים התעלות מתפילה בסידור הזה, קשה לעזוב אותו!
רק לשים לב לפסקים שלא כולם כדעת מרן רבינו עובדיה יוסף (מאיר למעליותא כמובן)
אתה יכול לתת דוגמה לפסק מסוים ? כי עברתי על חלק הסידור ולא ראיתי
 
ידוע שמר"ן בכמה דוכתי כתב שכותבים מצוות "עשה" משמע למצווה דאורייתא (האריך בזה גם בילקו"י ספירת העומר)
ולכאורה אין כאן פסיקה נגד מר"ן כי הרי מה שמצוי נוסחי לשם יחוד מהבא"ח ודומיו מצויים לאורך ולרוחב בכל סידור שיוצא היום אעפ"י שהאמת עם מר"ן וכמה פעמים שהסתעפנו בלימוד לנידון דידן העלתי הנושא והזהרתי להשמיט מצוות " עשה דאורייתא או דרבנן " ולהגיד רק מילת מצווה , והנסתרות לה'..
 
לפי מה שזכור לי שמרן הביא בילקוט יוסף שזה טעות. (ושוב פעם אני לא רוצה לעשות מחלוקות, אמרתי רק לתועלת אלו שלא יודעים)
ואגב נזכרתי בענין אין כאלקינו בסוף שחרית גבי מאה ברכות.
 


כתוב את תגובתך
חזור
חלק עליון