אולי הוא מדלג על כל מיני פסוקים שלא מתאים לומר אותם בשבת. לשיטתוהרב מאזוז בעצמו תמיד מדבר על אמירת תהילים ומשבח את זה מאוד. והוא בעצמו אומר תהילים בשבת...
מה קשור סידור חזון עובדיה ויחוה דעת?מה יענו סידור חזון עובדיה ויחוה דעת
חזק וברוך!היסוד הוא שכל בקשה כתובה בנוסח אין בה חשש של שאלת צרכיו בשבת
זה כבר היסוד שנכתב לעיל...
כפי שכתבתי לעיל, במחילה מכת"ר אין כאן בכלל שאלההאם יודעים הרבנים כאן שליט"א האיך להעביר את השאלה לרב מזוז?
דרך האתר שלהם- כסא רחמים, שאל את הרבלהעביר את השאלה לרב מזוז
הקשיבה לקול שועי וכו', זה פסוק בתהילים. ולזה כוונתי...כפי שכתבתי לעיל, במחילה מכת"ר אין כאן בכלל שאלה
אז למה לא אומרים יענך ביום שאין בו תחנון? זה גם תהיליםהקשיבה לקול שועי וכו', זה פסוק בתהילים. ולזה כוונתי...
שוב דיברתי בזה עם מרן הראש"ל שליט"א, ואמר לי שאכן יש לומר במנחה של שבת את הפסוק "הקשיבה לקול שועי מלכי ואלהי כי אליך אתפלל". ואין לחוש בזה. ואמר לי שאכן דברי צודקים. ושהעלה כן ג"כ בתשובתו במקום אחר. [ולע"ע לא מצאתי בנדפס].לפי מה שכתוב כאן "לא מתאים" לומר תהילים בשבת...
אשמח לדעת תשובה על כך...
הרי הקשיבה לקול שועי זה פסוק בתהילים.
א"כ צריך לדלג בשבת את כל המקומות "שלא מתאים" לומר בשבת
דברי עטרת תפארת ישראל חכם יצחק ברורים ואין בהם נפתול ועיקש, וזה שנמצא בספר בית מנוחה השמטת הפסוק אינו ראיה כ"כ, ואיני יודע אם זו הדרך לקחת מכל ספר מה שמתאים, וכל שאר הדברים שמובאים שם כלא היו.שוב דיברתי בזה עם מרן הראש"ל שליט"א, ואמר לי שאכן יש לומר במנחה של שבת את הפסוק "הקשיבה לקול שועי מלכי ואלהי כי אליך אתפלל". ואין לחוש בזה. ואמר לי שאכן דברי צודקים. ושהעלה כן ג"כ בתשובתו במקום אחר. [ולע"ע לא מצאתי בנדפס].