עתה זה שמעתי את השיעור השבועי של הראש"ל האחרון פרשות מטות-מסעי, החל מדקה 27:00 לערך מדבר על אכילת חלב עם דגים שבושלו בדיעבד,
פלא שאומר בהקלטה לא לאכול, למרות שבילקוט יוסף איסור והיתר ג' עמ' שיד כותב במפורש שמותרים באכילה.
עתה זה שמעתי את השיעור השבועי של הראש"ל האחרון פרשות מטות-מסעי, החל מדקה 27:00 לערך מדבר על אכילת חלב עם דגים שבושלו בדיעבד,
פלא שאומר בהקלטה לא לאכול, למרות שבילקוט יוסף איסור והיתר ג' עמ' שיד כותב במפורש שמותרים באכילה.
מחילה ביחו"ד לא חילק וכתב שכולם יכולים להקל בדיעבד שכבר נתבשל וזה להדיא ההיפך מדברי רבנו שליט"א
ומ"מ נ"ל שכדאי לכבד את בקשת הרב בנימין לוריא ולהחזיר הדיון למקומו הראשון...
אבל במקרה שזה אחד על השני (פיצה עם טונה) לא שייך להתיר לכולם ודעת הרב יצחק שליט'א מרן הראשל שלא נקרא דיעבד
ולכן רק למי שבד''כ מיקל יכול להקל ולמי שלא לא
עתה זה שמעתי את השיעור השבועי של הראש"ל האחרון פרשות מטות-מסעי, החל מדקה 27:00 לערך מדבר על אכילת חלב עם דגים שבושלו בדיעבד,
פלא שאומר בהקלטה לא לאכול, למרות שבילקוט יוסף איסור והיתר ג' עמ' שיד כותב במפורש שמותרים באכילה.