• שימו לב: ניתן לשלוח (בקובץ וורד) יישובים ומערכות בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, לקובץ בית יוסף תשפ"ו. למייל: office@moreshet-maran.com עד לחג השבועות תשפ"ה. אין התחייבות לפרסם, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום. ניתן גם לשלוח מכתבים והערות על הגליונות הקודמים.

בחינות רבנות - ניסן תשפ"ד

ההרשמה לבחינות מועד ניסן תשפ"ד תיפתח בעזרת ה' ביום שני, ג' באדר א' תשפ"ד (12/02/2024)​

  • מועד אחרון להרשמה: יום ג', כ"ה באדר א' תשפ"ד (05/03/24) בשעה 24:00, לא תינתן אפשרות להירשם לאחר מועד זה.
  • מועד אחרון להשלמת מסמכים: מוצש"ק פר' ויקהל, כ"ט באדר א' תשפ"ד (09/03/24), לא תינתן אפשרות להשלים מסמכים לאחר מועד זה.
  • מועד אחרון להגשת בקשות להתאמות: יום ג', י"ח באדר א' תשפ"ד (27/02/24)
  • גם נבחנים שקיבלו התאמות בבחינות קודמות נדרשים להגיש בקשה מחדש.
  • בקשות שיוגשו לאחר המועד האחרון להגשת בקשות להתאמות מכל סיבה שהיא לא יטופלו.

נבחנים בעלי דרכון בלבד (ללא תעודת זהות ישראלית) יש להגיש פניית ציבור עד לתאריך 01/03/24 בקישור הבא : פניות הציבור

מועדי הבחינות

  • יום שני, כ"ב באדר ב' תשפ"ד, 01/04/24: נידה, שבת, איסור והיתר, חושן משפט א' (מועד ב'), ניסוח פסק דין (מועד ב'), רשם נישואין, מילה וגירות.
  • יום רביעי, כ"ד באדר ב' תשפ"ד, 03/04/24 : שמחות, פסח ויו"ט חול המועד, עירובין, מקוואות, שובי"ם, משגיחי כשרות.
  • יום חמישי, כ"ה באדר ב' תשפ"ד, 04/04/24: חושן משפט ב', מצוות התלויות בארץ, חגים, תפילה וברכות, רבנים צבאיים, רבני תפוצות, חופה וקידושין.
לתשומת לב הנרשמים לדיינות: על מנת להירשם לשתי בחינות בדיינות יש להירשם בשני טפסים נפרדים.
 
אני שולח לך בפרטי את המספר של מי שאחראי על התוצאות, בודאי הוא יגיד לך שזה צריך להיות בזמן הקרוב, אל תוותר! תגיד שאתה רוצה לדעת תאריך מדוייק, אמור להיות להם דד ליין, כי המבחנים כבר בדוקים ולכולם יש תוצאות. ואל תשכח לעדכן....
 
כל המערכת שווה לכפרות. זה ממש ביזיון הציבור. יש כאלו שממש יושבים על קוצים (בלשון המעטה) עד שמקבלים את התוצאות.
דרך אגב- כל המערכת של הרבנות ועוד כמה גופים ומשרדי ממשלה וכו' אינם יכולים לתפעל את המערכת באופן עצמאי (ככה זה שמשקיעים הרבה אנרגיה בלחמם את הכיסאות) והם שוכרים שירותים של חברה חיצונית ! בזבוז זמן וכסף וכו' ואכמ"ל.
חשבתי שעכשיו מישהו יעשה שם סדר ושינוי. ועל כגון דא נאמר מין הפח אל הפחת.
 
חזור
חלק עליון