• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

"בניגוד לשואה - הפעם אנחנו יכולים להגן על עצמנו" האומנם? תזכורת קטנה.

שמוע שמעתי כמה מלהגים וביניהם כמה הנקראים משום מה 'מנהיגים', שנהנים להרצות על פני כל במה כמה 'התמזל מזלנו' שיש לנו מדינה ושעכשיו זה לא 42' שלא היה מי שיגן על היהודים מהנאצים, היום יש צבא וכו' וכו'.

אז רק תזכורת קטנה:

במלחמת העולם נהרגו לבעלות הברית (רוסיה ארה"ב בריטניה ושות') לפחות כ-26 מיליון אזרחים וכ-12 מיליון חיילים. תזכירו לי כמה חיילים יש לישראל? האם יש אי מי ששכל בקדקודו שחושב שאיזה צבא קטן זעיר יוכל לנצח את הצבא הנאצי האדיר שכבש את צרפת בסערה וכמעט והפיל את בריטניה הגדולה ורוסיה הסובייטיות (שהיו הרבה יותר גדולות מהיום במשאבים ובטריטוריה)? אז אנא, הפסיקו להתרברב ותתחילו להבין שאם לא האבא הגדול מזמן היינו שוחים כולנו בים התיכון, רק יריקה מכל ערבי שחי במאות אלפי הקמ"ר שמסביבנו הייתה מביאה מבול שני על פיסת האדמה המזערית שלנו.

תתאפסו על עצמכם ותבינו איפה אתם חיים, למה אתם פה, מהי זכותכם לחיים, ומה עושים כדי להבטיח שהעם הזה לא ישכח מאיפה הוא בא. כי עם ששוכח את שרשיו - גם עתיד אין לו.
 
חזור
חלק עליון