מענין לענין באותו ענין
האם בכלל יש נשיאת כפים בתשעה באב בבוקר, כי פעם אחת התפללתי אצל המרוקאים
ושם לא תפילין ולא ברכת כהנים ואפילו כהן לא עלה ראשון
וגם את ספר התורה הוציאו מהתיק והוציאו מהארון כשהוא עטוף בטלית.
מענין לענין באותו ענין
האם בכלל יש נשיאת כפים בתשעה באב בבוקר, כי פעם אחת התפללתי אצל המרוקאים
ושם לא תפילין ולא ברכת כהנים ואפילו כהן לא עלה ראשון
וגם את ספר התורה הוציאו מהתיק והוציאו מהארון כשהוא עטוף בטלית.
בדיוק על זה כתב בהודעה לפניך שכן ישא כפיו, כיון שאין עניין סגולי שמי שהחזיק מעמד וצם ישא כפיו ומי שלא - לא, אלא זה חשש משכרות, ואם אין את החשש כלל (כלומר שלא אכל מהבוקר, לא שאכל ולא שתה), הוא כתב שכן יכול לישא כפיו.
בדיוק על זה כתב בהודעה לפניך שכן ישא כפיו, כיון שאין עניין סגולי שמי שהחזיק מעמד וצם ישא כפיו ומי שלא - לא, אלא זה חשש משכרות, ואם אין את החשש כלל (כלומר שלא אכל מהבוקר, לא שאכל ולא שתה), הוא כתב שכן יכול לישא כפיו.