• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

בר-לב הפגין מול בית מרן ראש הישיבה; קריאות להחרים את מאפיית אנג'ל

abc123

Well-known member
השר לשעבר שמונה ליו"ר דירקטריון חברת אנג'ל, הגיע היום עם אנשי הפרובוקציה לעיר בני ברק, להפגין מול ביתו של ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שליט"א • רבים בציבור החרדי יוצאים בקריאה להחרים את המאפייה עד לפיטוריו
 
המכולת ליד הבית שלנו ביטל את ההזמנה מאנג'ל של החלות של מחר ער"ש, הבנתי שיש אברכים שעוברים ממכולת למכולת ומבקשים שלא יביאו את המוצרים של אנג'ל.
תמסור להם יש"כ גדול
כך צריכים לעשות לכל המזלזלים בגדול"י ובני התורה אברכי הכולל ובחורי הישיבה
 
 
נערך לאחרונה:

דרמטי: עולם הישיבות מחרים את מאפיית "אנגל"​

ישיבות חברון גבעת מרדכי ומיר הודיעו על ביטול התקשרותן עם המאפיה לאחר שיו"ר הדירקטוריון עמר בר לב הגיע הבוקר להפגנה מול ביתו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין
%D7%90%D7%A0%D7%92%D7%9C.jpg

חבר הכנסת לשעבר עמר בר לב שמונה רק לאחרונה ליו"ר דירקטוריון מאפיית אנג'ל, השתתף היום (חמישי) בהפגנת "השוויון בנטל" מול ביתו של ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין בבני ברק. הצעד גרר זעם רב בקרב הציבור החרדי ובעקבותיה צברה תאוצה היוזמה להחרים את המאפייה.

בחשבון הטוויטר שלו כתב בר לב: "עכשיו בבני ברק עם אחים לנשק. ומה הקשר בין ההפיכה המשטרית לשוויון בנטל? מעבר ובנוסף לחשיבות שרות הבטחון לכל, חוק ה"אין שוויון בנטל" שבכוונת הקואליציה לחוקק הוא השוחד של נתניהו ולוין למפלגות החרדיות בכדי שיצביעו בעד ההפיכה המשטרית".

בעקבות כך, החלה התארגנות בציבור החרדי וברשתות התגבשה עצומה להחרמת המאפיה. ישיבת חברון גבעת מרדכי בירושלים, הודיעה למאפיית אנג'ל על ביטול ההתקשרות עם המאפייה בעקבות הפגיעה של יו"ר הדירקטוריון במרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין. גם בישיבת מיר הודיעו על הפסקת ההתקשרות עם מאפיית אנגל. בנוסף הודיעה ישיבת נתיב הדעת – קפלן כי תפסיק לרכוש לחם מאנגל. ישיבות ומוסדות נוספים הודיעו גם הם על הפסקת רכישת הלחמים ממאפיית אנגל.


ראש העיר ביתר עילית ויו"ר פורום הרשויות חרדיות מאיר רובינשטיין תקף במחאה את בר לב, ובהודעה שפרסם כתב: "הפגיעה החמורה בגדולי ישראל, בדמות אותו שר לשעבר, שעמד כאחרון האנרכיסטים מול ביתו של מרן גדול הדור, היא חוצפה ונבזות מן המדרגה הראשונה. מאיש כזה, שמכהן כיו"ר דירקטוריון חברת אנג'ל, אין לנו שום ציפיות. אבל מחברה שהציבור החרדי הוא מגדולי צרכניה, מצופה עוד היום להודיע על סילוקו של האיש מתפקידו הציבורי, ולא, אנו נקדם בכל הכוח את החרם על החברה. לא נפרנס את הפוגעים בכבודה של תורה. לא נושיט את הלחי השנייה! הציבור החרדי מפסיק לשתוק".

ח"כ משה גפני בתגובה: "לעומר בר לב ולאנג'ל אין כבוד לתורה. צריך לשקול ברצינות האם אפשר לסמוך על הכשרות שלהם. בר לב לא מבין מה זה תורה ומה זה גדול בתורה וכל אחד צריך לעשות חשבון האם אפשר לקנות מהם מוצרי אכילה. אני בז לו! ומקווה שכל אחד יבין על מה ועל מי מדובר".

ח"כ יעקב אשר הגיב: "עומר, כנראה ששוב התבלבלת. אתה כבר לא פוליטיקאי. כמייצג חברה ציבורית הנך מחויב לנהוג בכבוד בלקוחותיה ולא לפגוע ברגשותיהם. אם אנג'ל החליטה שהצרכנים החרדים אינם רצויים בעיניה, היא מוזמנת לפרסם זאת על מדפי הלחם בסופר, ולא במחאה מבישה מול ביתו של מנהיג עולם התורה".
ח"כ אביחי בוארון, שמוביל את החרם נגד פוקס בגין הזדהותם עם המחאה נגד הרפורמה, מאיים: "אם עומר בר לב ילך בדרכה של חברת פוקס, זו תהיה פגיעה אנושה באנג'ל".

 

נראה לי שהוא עושה את הנזק הכי גדול לאנג'ל, כי מי שלא השתכנע עד עכשיו להצטרף לחרם, אחרי ליברמן הוא גם יצטרף
 
מזכיר ישיבת נתיב הדעת - קפלן הודיע בדקות האחרונות למאפיית אנג'ל על הפסקת ההזמנות מהמאפייה. כך גם ישיבת 'תורת זאב' סלובייצ'יק ועוד ישיבות.
גם ישיבות וולפסון ושטרנבוך ועשרות ישיבות נוספות הודיעו כי יחרימו את אנג'ל ויעברו למתחרים.
ישיבה ספרדית ראשונה מצטרפת לחרם: ישיבת 'בנין אב' המונה מאות בחורים וצורכת כמות גדולה של לחם מידי יום, הפסיקה בשעה האחרונה את ההתקשרות עם מאפיית אנג'ל.
כמו כן, גם ישיבת אבני נזר של הרב זמיר כהן וישיבת תורת משה הצטרפו למחאה.
ח״כ אברהם בצלאל פועל בשעות האחרונות מול ראשי הישיבות לנצל את הכח הצרכני הגדול ולעצור את כל ההתקשרויות עם חברת אנג׳ל, בגין הפגיעה הקשה ברגשות הציבור החרדי.
 
Screenshot_20230504-212657_PowerPoint.jpg
Screenshot_20230504-140251_PowerPoint.jpg
Screenshot_20230504-123242_PowerPoint.jpg
IMG-20230504-WA0168.jpg
FvSi647acAI0wDS.jpg
1683224147933.png
1683221849209.png
1683218196901.png
1683205643955.png
1367768-2dff985b7ae192abf9a898703ad8512b.png
 
ארגון הכנסת האורחים של מוסדות "אור הרשב"י" ביטל הזמנה ענקית ממאפיית אנג'ל על רקע השתתפותו של יו"ר החברה עומר בר לב בהפגנה מול ביתו של הרב גרשון אדלשטיין.
גורם בכיר בישיבת אור הרשב"י אמר כי תורמי מוסדות אור הרשב"י לא יממנו שונאים של תלמידי חכמים. לדבריו, נעשים מאמצים לקנות את מוצרי המאפה מחברות ומספקים אחרים.
 
חזור
חלק עליון